וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסכסוך: דניאל גרינברג ואחותה קארין נפגשו לסולחה | צפו

17.9.2024 / 10:30

אחרי לא מעט דרמות בין האחיות גרינברג, דניאל וקארין, נראה שהשתיים החליטו לשים את הכל בצד - וזאת ההוכחה

אייל גולן דניאל גרינברג, קארין גרינברג. אלוני מור / אינסטגרם, עיבוד תמונה
אייל גולן דניאל גרינברג, קארין גרינברג/עיבוד תמונה, אלוני מור / אינסטגרם

אם וואלה סלבס הייתה מבינה בטכנולוגיות, היא הייתה בודקת מה הן השמות המחופשים ביותר של השבוע, וכנראה מגלה שאיפשהו בין בנימין נתניהו ליואב גלנט, נמצאים גם הזמר אייל גולן, גרושתו המשפיענית דניאל גרינברג, והמטפלת לשעבר של הילדים שלהם, מאיה זיו, אותה פיטרה גרינברג בצורה הכי ציבורית שאפשר.

אל תוך כל הדרמה הזאת נכנסה דמות נוספת מבית משפחת גרינברג, הלא היא אחותה של המשפיענית קארין גרינברג, שפרסמה סטורי עם המטפלת המפוטרת בשיא הכאסח - ועוד בהופעה של האקס המיתולוגי.

הסטורי המדובר התחיל לא מעט שמועות סביב טיב היחסים של שתי האחיות, שאתמול (שני) נכנס לסיבוב נוסף אחרי שקארין פרסמה את רשת מכוני הכושר החדשים של הזמר. בתגובה, שיתפה קארין את וואלה סלבס, שאין קשר בין היחסים שלה עם דניאל לבין הסטורי המפרגן, על אף הריחוק שאכן קיים בין השתיים, ונראה שהיא אכן אמרה את האמת, אם שופטים על פי התיעוד.

דניאל וקארין גרינברג. מערכת וואלה סלבס, מערכת וואלה
דניאל וקארין גרינברג/מערכת וואלה, מערכת וואלה סלבס

אתמול אחר הצהריים, נפגשו האחיות יחד עם ילדיהן ברחובות, עיר מגוריהן - ולא חשבתם שזה יקרה בלי תיעוד של קסקסות שרואות הכל, נכון?

על פי נוכחים במקום, השתיים ישבו יחד עם הילדים, אכלו גלידה ונראה שסולחה נרשמה - ולפחות דרמה אחד ירדה מחייה של דניאל. עכשיו נשאר לעוקבים שלה לשאול רק על אייל, על בן הזוג הנוכחי והמיליונר או על הבייביסיטר, שקיבלה מכתב מעורך הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully