וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שבת: 10 הידיעות המדוברות של השבוע

עודכן לאחרונה: 9.8.2024 / 8:23

אז מי התחתן? מי נפרד? למי מתחזים? מי נעקץ? מי הסגירה יותר מדי מידע בשידורים החיים של ערוץ 26 ומי חיפש אהבה בפייסבוק? ? 10 הכותרות החמות של השבוע

מותאם לבוקסה יואב לימור גלית גוטמן וקרן מצקין. אינסטגרם, צילום מסך
חוגגים את פרק ב'. יואב לימור וקרן מצקין עם גלית גוטמן/צילום מסך, אינסטגרם

שבר את הכוס

בגיל 56, העיתונאי ומגיש הטלוויזיה יואב לימור נישא לבחירת לבו, יזמית הנדל"ן קרן מצקין. רשימת האורחים כללה בין היתר את הקולגה להגשת תוכנית הבוקר והחברה הטובה גלית גוטמן, וגם את לירון זייד, דין פישר ונסלי ברדה. באומנותי, הופיעו האמנים: דני רובס, עינת שרוף ושמעון בוסקילה.

לימור ומצקין הכירו לפני כשנה וחצי דרך חברים משותפים ובחודש ינואר האחרון התארסו. מדובר בפרק ב' גם שלו וגם שלה, שכן העיתונאי הוא גרוש פלוס שלושה, ומצקין גרושה ואם לשניים.

לידיעה המלאה

עומר אדם. אינסטגרם, עיבוד תמונה
יצא עם הפסד של 144 אלף שקל. עומר אדם/עיבוד תמונה, אינסטגרם

עומר אדם נעקץ

הזמר המצליח הפקיד סכום כסף גדול תמורת האפשרות לטוס במטוס פרטי לחו"ל לפי דרישתו וצרכיו. אלא שיניב סלמון, בעלי חברת התעופה, השתמש בכספו של אדם ושל אנשי עסקים נוספים כדי לכסות את חובותיו, שעמדו על סך של 70 מיליון שקלים. אדם, לפי הדיווחים, נותר בלי הכסף ובלי המטוס. על פי דיווח של "ערב טוב", הזמר יצא מהפרשה בהפסד של כ-144 אלף שקלים.

לידיעה המלאה

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
סתיו קצין. רן יחזקאל, צילום מסך
הגישה תלונה למשטרה. סתיו קצין/צילום מסך, רן יחזקאל

סתיו קצין מתלוננת במשטרה

שמה של סתיו קצין, כוכבת "האח הגדול", נקשר לסרטון ארוטי שהופץ ברשת. קצין הגישה תלונה במשטרה ושיתפה ברשתות החברתיות: "מסתובב ברשת צילום של בחורה שעושה מעשים מגונים, ומישהו חשב שזה מצחיק להגיד שזו אני! אז קודם כל עזבו שרואים שזו לא אני. דבר שני, אתם לא מתביישים? אני אמא לילדים. גועל נפש, אנשים רעים וחארות! שהשם ישלם לכם".

קצין הוסיפה ומסרה לוואלה סלבס: "מצאנו פרופיל בטלגרם וקבוצה שאותו אדם פרסם. אני מחכה שהמשטרה תעשה עם זה משהו ותמצא את את זה שעומד מאחורי היוזר. מקווה שאותו אדם יישב בכלא וימצה את הדין שלו, ואולי יהיה כבר סוף לפרסומי שווא הרעים האלה מהטלגרם".

לידיעה המלאה

מותאם לבוקסה דידי הררי ודידי זלצר. שוקה כהן, באדיבות המצולמים
נפרדו באהבה ובכבוד. דידי ודידי/באדיבות המצולמים, שוקה כהן

שיר פרידה: דידי הררי ובת זוגו נפרדו

השדרן ומנכ"ל רדיו תל אביב, דידי הררי, ניהל בשנה וחצי האחרונות מערכת יחסים עם דידי זלצר, עורכת דין במקצועה. זו הייתה הזוגיות הראשונה של הררי, אחרי שאיבד את אשתו מירית הררי שנפטרה בשנת 2020 אחרי מאבק במחלה.

לא פעם התראיין שדרן הרדיו וסיפר על הזוגיות עם עורכת הדין: "זה כיף גדול ומאוד טוב לי". השבוע נודע לוואלה סלבס כי השניים פירקו את הזוגיות וחזרו לשוק הרווקות. לפי מקורבים, הם נשארו חברים ונפרדו באהבה וכבוד הדדי.

עופר חדד. חדשות 12, צילום מסך
חש ברע ונאלץ לעזוב. עופר חדד/צילום מסך, חדשות 12

עופר חדד חש ברע ונאלץ לעזוב שידור

במהלך שידור רצועת הצהריים הקבועה שלו, מגיש החדשות עופר חדד חש לפתע ברע, ונאלץ לעזוב את שטח האולפנים בזמן השידור החי. מי שהוקפץ במיידי לסייע ולמלא את מקומו של חדד היה הקולגה שלו, המגיש ועורך החדשות, ערד ניר.

מחדשות 12 נמסר בתגובה: "עופר חש מסוחרר במהלך השידור. התאושש והכל כשורה".

לידיעה המלאה

מותאם לבוקסה קורלי ובן אדם, האח הגדול. האח הגדול רשת 13, צילום מסך
כבר יוצא לדייטים עם אחרות. בן וקורלי/צילום מסך, האח הגדול רשת 13

רק התחיל וכבר נגמר: בן וקורלי נפרדו

כשבן אדם הודח מ"האח הגדול", קורלי לארוסה הודתה שהיא התחילה להתאהב. אחרי שגם היא הודחה ויצאה מהבית המפורסם, היא גילתה שהוא לא ממש חיכה לה.

בשבועות האחרונים הגיעו מספר עדויות על כך שאדם בילה בחברתן של בחורות אלמוניות, והציג עצמו בפניהם כרווק. קורלי לארוסה מסרה בבלעדיות לוואלה סלבס: "הרגשות שלי לא השתנו כלפיו ואני מקווה שהוא נהנה".

לידיעה המלאה

מותאם לבוקסה אן אברהמי. אינסטגרם, צילום מסך
תיפרד גם מהטבעת? אן אברהמי/צילום מסך, אינסטגרם

כוכבת "המרוץ למיליון" ביטלה את האירוסין

אן אברהמי, שמתמודדת ב"מירוץ למיליון" לצד אחותה לי, מצאה זוגיות אחרי סיום צילומי התוכנית עם יאיר יליזרוב, יהלומן בן 29 מסביון. השניים ניהלו מערכת יחסים צמודה בחודשים האחרונים, שכללה מגורים תחת קורת גג משותפת בתל אביב, וגם הצעת נישואין שנשמרה בדיסקרטיות, אך לא מנעה מכוכבת הריאליטי להסתובב עם טבעת יהלום נוצצת וגדולה על האצבע.

אך למרות האהבה הגדולה, בימים האחרונים השניים חוו משבר ביחסים ונפרדו זה מזו. לפי מקורבים, הפרידה נראית סופית.

לידיעה המלאה

ליאור נרקיס. אינסטגרם, צילום מסך
מזהיר מפני המתחזה. ליאור נרקיס/צילום מסך, אינסטגרם

תיזהר ממנה: מי מתחזה לליאור נרקיס?

ליאור נרקיס מתמודד עם נוכל שמתחזה אליו ברשתות החברתיות. "כבר כמה ימים אני מקבלת בפייסבוק שלי בקשות חברות מעמודים של ליאור נרקיס. לתשומת ליבך ליאור, זה הפך להיות מטרד", כתבה עוקבת ותייגה את הזמר, כשברקע התכתבות עם עמוד מעריצים מזויף של נרקיס.

ליאור נרקיס מסר בבלעדיות לוואלה סלבס: "המון אנשים פנו וסיפרו שפונים אליהם מעמוד המתחזה לעמוד שלי ושולחים לינק, כשאתה לוחץ עליו אז פשוט גונבים לך את העמוד שלך ומשתלטים עליו. לכן התרעתי, שלא יפלו בפח לנוכלים כאלה ואחרים".

לידיעה המלאה

שרון אלכסנדר. אביב חופי
מעדיף צעירות. שרון אלכסנדר/אביב חופי

מחפש אהבה- וחוטף מהגולשות

השחקן שרון אלכסנדר (62) מחפש אחר אהבה חדשה. בפוסט שפורסם בפייסבוק והפך לויראלי, נכתב על ידי מכרה שלו: "חבר טוב שלי, בן אדם זהב, מלא איכויות, יצירתי, מצחיק, גרוש, מחפש קשר רציני. מחפש מישהי לא שגרתית אבל אומר מראש- מעדיף צעירות. עד 45-50. יש לו סטנדרטים גבוהים, חבל להתווכח על זה, מכירה אותו הרבה שנים ממליצה בחום".

דרישתו של אלכסנדר לנשים צעירות עוררה את זעמן של הגולשות, שלא חסכו בדעתן כלפיו. בתגובה בלעדית לוואלה סלבס מסר אלכסנדר: "זה לא פוסט שאני העליתי, זה פוסט שהעלתה ידידה טובה, בעקבות שיחה שהייתה לי איתה לפני כמה זמן. היא שאלה אותי אם אני מעוניין בזוגיות ושאמרתי לה שכן. היא שאלה אותי מה אני רוצה, מה אני מחפש".

לידיעה המלאה

אמילי קופר, "האח הגדול", 4 ביולי 2024. רשת 13, צילום מסך
יכולה להשיג כל מה שרוצה. אמילי קופר/צילום מסך, רשת 13

קומבינות בבית האח הגדול?

אמילי קופר, דיירת בבית "האח הגדול", חשפה במהלך שיחה עם דיירים אחרים, שתועדה בערוץ 26, כי היא מקבלת עדיפות אצל אחד "האחים הגדולים". "יש מישהו שאני יכולה להשיג כל מה שאני רוצה", הכריזה קופר, במהלך שיחה על מים חמים במקלחת.

חברתה עינב שרי מיהרה לחתוך את הסיטואציה: "איזה סתומה שאת אומרת את זה, שתקי". רק אז נפל לאמילי האסימון והיא סיננה: "נכון, סליחה".

בעקבות התיעוד, מתפרסמות קונספירציות בקבוצות מעריצים של דיירים אחרים, הטוענים כי קופר היא שתולה של ההפקה.

לידיעה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully