וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומבינות באח הגדול? המתמודדת חושפת בטעות יחס מועדף | צפו

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 16:35

אמילי קופר, דיירת בבית "האח הגדול", חשפה במהלך שיחה עם דיירים אחרים, שתועדה בערוץ 26, כי היא מקבלת עדיפות אצל אחד "האחים הגדולים". "יש מישהו שאני יכולה להשיג כל מה שאני רוצה", הודיעה. עינב מיהרה לחתוך את הסיטואציה: "איזה סתומה שאת אומרת את זה, שתקי"

"האח הגדול", 7 באפריל 2024. רשת 13, צילום מסך
מקבלת כל מה שרוצה. אמילי קופר/צילום מסך, רשת 13

צופי ערוץ 26 רגילים לצפות בדיירי בית "האח הגדול" בלייב, ולהיחשף לקטעים שאינם נכנסים לשידורים הערוכים של ערוץ 13. אך ביממה האחרונה מופץ תיעוד של הדיירת אמילי קופר, שהצליח להפתיע גם את הצופים המכורים והאדוקים ביותר.

בתיעוד שמופץ ברשת נשמעת אמילי כשהיא מתלוננת על המים הקרים במקלחת: "יואו, עכשיו במים קרים, בואו נלך להתחנן". עינב נשמעת מגיבה בסקפטיות: "משהו. עובד לנו כל פעם מחדש גם". אמילי בתגובה: "תלוי מי זה. יש מישהו שאני יכולה להשיג כל מה שאני רוצה". "איזה סתומה שאת אומרת את זה, שתקי", מסננת לעברה עינב, ולאמילי נופל האסימון: "נכון, סליחה".

אמילי מודה שהיא מקבלת פרוטקציות/ערוץ 26

כזכור, אחד החוקים בבית "האח הגדול" הוא שישנם מים חמים במקלחת למשך שעה אחת ביום בלבד. במשך היום, אם הדיירים לא הספיקו להיכנס בזמן למקלחת, הם יאלצו להסתפק במים קרים.

מבחינת "האח" עליו מדברת אמילי: בנוסף לעורך התוכנית, רועי עוז, שמשמש גם כאח הגדול הרשמי, ישנם "אחים גדולים" נוספים שממלאים את מקומו במשמרות וזמינים עבור הדיירים, כשהוא אינו נמצא.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully