וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיזהר ממנה: מי מנסה לפגוע בליאור נרקיס?

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 12:56

הזמר המוערך שעסוק בימים אלה בהליך גירושין מאם ילדיו, ספיר נרקיס, נאלץ לעצור הכל ולהתעסק בנוכל וגנב שהתחזה אליו

ליאור נרקיס. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ליאור נרקיס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

בשנים האחרונות, חשבונות האינסטגרם של סלבריטאים בארץ ובחו"ל משמשים כצינור ישיר בינם לבין הקהל הרחב, בדגש על המעריצים. אך יש כאלה שמנצלים זאת לרעה ובמקרים מסויימים, אף מבצעים עוקצים כאלה ואחרים באמצעות התחזות.

רק לאחרונה סיפרנו לכם על נסיון העוקץ שחוו מעריציו של הזמר שמעון בוסקילה, על ידי אדם שהתחזה לו וביקש כסף מעוקביו. כעת, גם ליאור נרקיס נאלץ להתמודד עם סיטואציה דומה.

"כבר כמה ימים אני מקבלת בפייסבוק שלי בקשות חברות מעמודים של ליאור נרקיס. לתשומת ליבך ליאור, זה הפך להיות מטרד", כתבה עוקבת ותייגה את הזמר, כשברקע התכתבות עם עמוד מעריצים מזוייף של נרקיס.

ליאור נרקיס מסר בבלעדיות לוואלה סלבס: "המון אנשים פנו וסיפרו שפונים אליהם מעמוד המתחזה לעמוד שלי ושולחים לינק, כשאתה לוחץ עליו אז פשוט גונבים לך את העמוד שלך ומשתלטים עליו. לכן התרעתי בפעם השנייה שלא יפלו בפח לנוכלים כאלה ואחרים".

הסטורי של ליאור נרקיס. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ליאור נרקיס/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של ליאור נרקיס. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ליאור נרקיס/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, במקרה של בוסקילה - הוא כבר הספיק לקחת את זה צעד קדימה ואפילו הגיש תלונה במשטרה: "פתחו חשבון מעריצים בשמו עם תמונה זהה לתמונה של החשבון האמיתי, הקהל של שמעון הוא קהל מבוגר יחסית ולכן הרבה ממי שהצטרף לשם היה קהל יעד כזה, ברובו תמים שלא מבין".

"אותו מתחזה אמר שישלח להם כרטיסים להופעה, שלח להם לינק ושאל מה הקוד שקיבלו", סיפר בזמנו על דרך ההתנהלות של העוקץ האכזרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully