וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון אלכסנדר חיפש אהבה עם בחורה צעירה - וחטף מהגולשות

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 16:45

השחקן בן ה-62 סיים את פרקים א' ו-ב' בחייו, וכעת החליט שהגיע הזמן לריענון: בת זוג חדשה, עם עדיפות לכזאת שצעירה ממנו בכמעט 20 שנה | צפו במודעת הדרושות 

שרון אלכסנדר. אביב חופי
שרון אלכסנדר/אביב חופי

השחקן שרון אלכסנדר (62), זוכה פרס אופיר, היה נשוי לשחקנית והדוגמנית סמדר קילצ'ינסקי, אך אחרי שלושה ילדים משותפים השניים החליטו לפרק את החבילה. לאחר שהתגרשו, ניהל אלכסנדר מערכת יחסים ממושכת עם השחקנית והזמרת ענת עצמון.

בימים אלה מחפש אלכסנדר אחר אהבה חדשה, והוא לא פוסל את עזרת ההמונים. בפוסט שפורסם בפייסבוק על ידי מכרה של אלכסנדר והפך לויראלי, נכתב: "חבר טוב שלי, בן אדם זהב, מלא איכויות, יצירתי, מצחיק, גרוש, מחפש קשר רציני. מחפש מישהי לא שגרתית אבל אומר מראש מעדיף צעירות. עד 45-50".

החברה המרימה הוסיפה: "יש לו סטנדרטים גבוהים, חבל להתווכח על זה, מכירה אותו הרבה שנים ממליצה בחום".

שרון אלכסנדר מחפש אהבה. פייסבוק, צילום מסך
שרון אלכסנדר מחפש אהבה/צילום מסך, פייסבוק

וואלה סלבס יכולה לנחש שבוודאי היו כמה וכמה הצעות מפתות שקיבל השחקן מאז עליית הפוסט לאוויר, אך מנגד, היו לא מעט נשים שזעמו על הנוסח וגם עקצו את המראה החיצוני של אלכסנדר בין היתר.

"הוא בן 62 אבל מחפש מישהי רק עד גיל 45. וואו. עצוב", קבעה גולשת אחת שנתקלה בפוסט. גולשת נוספת הגיבה לה: "ממש מה שעבר לי בראש... אולי בתור חברה כדאי שתעשה לו איזו קריאת השקמה", בחורה נוספת השוותה והעלתה: "וגם לא נראה כזה בשיאו בשביל לבקש עד גיל 45 חחחח".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
התגובות לפוסט על שרון אלכסנדר. פייסבוק, צילום מסך
התגובות לפוסט על שרון אלכסנדר/צילום מסך, פייסבוק

בין התגובות הנוספות: "מתה על אלה, הוא מעל גיל 60, למה שבחורה כל כך צעירה תרצה אותו? אני בת 49, לא הייתי יוצאת איתו גם אם היה מוכן לצאת עם זקנות", ו-"הטרלה? ליהוק לתוכנית שידוכים בכיכובו? (קח אותי שרון!) סורי, פשוט התמונה נראית כמו צילום ממסך טלוויזיה".

התגובות לפוסט על שרון אלכסנדר. פייסבוק, צילום מסך
התגובות לפוסט על שרון אלכסנדר/צילום מסך, פייסבוק

מי שהשיבה לאותה הבחורה הייתה חברתו של אלכסנדר: "לא. זאת תמונה שבחרתי מהפרופיל שלו", גולשת אחרת החליטה להתערב ולהתבדח: "תמונה מעולה לעומת המציאות".

בתגובה בלעדית לוואלה סלבס מסר שרון אלכסנדר: "זה לא פוסט שאני העלתי, זה פוסט שהעלתה ידידה טובה, שבעקבות שיחה שהייתה לי איתה לפני כמה זמן. אני יצאתי מקשר לפני שנה, אחרי חמש שנים ותוך כדי השיחה היא שאלה אותי אם אני מעוניין בזוגיות ושאמרתי לה כן היא שאלה אותי מה אני רוצה, מה אני מחפש".

שרון אלכסנדר. נמרוד סונדרס
שרון אלכסנדר/נמרוד סונדרס

"השיחה המשיכה, בשיחה היא שאלה אותי אם היא יכולה להעלות את זה באתר של אמהות. זה היה לפני שבועיים בערך, שכחתי מזה בכלל. כשהיא העלתה את הפוסט בכלל לא הבנתי מאיפה זה הגיע, התחלתי לקבל כל מיני פניות מנשים שרוצות להכיר, שזה מעניין אותן, הההצעה עניינה אותן".

"לקח לי זמן לקלוט מאיפה זה עלה, מי העלה את זה. הבחורה פעלה מתוך כוונה טובה והיא רצתה לעזור לי, לא שאני כזה נואש אבל זה עלה".

מה תרצה להגיד למגיבים שביקרו את ההעדפה שלך?

"לגברים וגם לנשים יש בחיים דבר שנקרא העדפות, יש אנשים שאוהבים רזות ויש גברים שאוהבים מלאות, ויש גברים שאוהבים מבוגרות מהן ויש שאוהבים צעירות. אף אחד, עם כל הכבוד, אף אחד לא יכול לבוא ולהגיד לי או לבוא בטענות לגבי ההעדפות שלי. אני לא מחפש מישהי בת 22, אמרתי שאני מחפש מישהי בת 45-50, זה לא כזה פער".

שרון אלכסנדר. אביב חופי
שרון אלכסנדר/אביב חופי

"גם אם הייתי מחפש מישהי בת 22, אז אני מבין שאנשים יכולים להתמרמר קצת על רף הדרישות, אבל גם זה זכותי להעדיף כל עוד זה במסגרת החוק, אבל זה לא המקרה. במקרה שלי זה טווח גילאים אחר לגמרי".

"אני אישית אף פעם לא קורא תגובות כי יש בהן כל כך הרבה רוע ומרמור, וכעס. אני לא זוכר מתי פעם אחרונה נכנסתי לקרוא תגובה על כתבה שעשיתי, אז בבקשה אל תתערבו לי בהעדפות וחיה ותן לחיות כמו שנאמר. תחיו את החיים שלכם, תנו לי לחיות את החיים שלי וזהו", חתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully