וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסיד הון: הזמר עומר אדם נפל קורבן לעוקץ

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 15:29

הזמר המצליח הפקיד סכום כסף גדול תמורת האפשרות לטוס במטוס פרטי לחו"ל לפי דרישתו וצרכיו. אלא שבעקבות חובות שצבר, השתמש בעלי חברת התעופה בכספו של אדם ושל אנשי עסקים נוספים כדי לכסות את החובות. אדם, לפי הדיווחים, נותר בלי הכסף ובלי המטוס. כמה הוא הפסיד?

עומר אדם. אינסטגרם, עיבוד תמונה
עומר אדם/עיבוד תמונה, אינסטגרם

הזמר עומר אדם נפל לאחרונה קורבן לעוקץ לאחר ששכר שירותים מיניב סלמון, מבעלי חברת המטוסים הפרטיים "גלרום".

לפי דיווח של "כלכליסט", אדם, לצד שורה ארוכה של עשירי ישראל ואנשי הצמרת העסקית, הפקיד סכום כסף גדול תמורת האפשרות לטוס במטוס פרטי לחו"ל לפי דרישתו וצרכיו. מטוס פרטי נחשב כידוע לאחד מסמלי הסטטוס של האלפיון העליון. רבים שיכולים להרשות לעצמם להחזיק במטוס נמנעים מכך, כדי לא לנקר עיניים ולמשוך ביקורת, ושוכרים מטוס פרטי לפי הצורך, לנופש או לטיסת עסקים.

אלא שסלומון, שצבר חובות של 70 מיליון שקל והגיע לחדלות פירעון, השתמש בכספי עשירי ישראל כדי לכסות את החובות. כעת נטען כי אדם, כמו שאר אנשי העסקים שהפקידו את כספם, נותר בלי הכסף ובלי המטוס. על פי דיווח של "ערב טוב", הזמר יצא מהפרשה בהפסד של כ-144 אלף שקלים.

עורך דינו של יניב סלמון, יריב ואקנין, מסר: "אין שמץ של אמת בטענות כי מרשי פעל שלא בתום לב. מרשי עובד במשך שנים ארוכות ושירת את מיטב עשירי ישראל, חברת 'גלרום תעופה' התנהלה בצורה מעולה".

עומר אדם ויעל שלביה בחופשה. אינסטגרם, צילום מסך
עומר אדם ויעל שלביה בחופשה/צילום מסך, אינסטגרם

מטעמו של עומר אדם סירבו להגיב לידיעה.

זוהי אינה המכה היחידה שנוחתת על אדם בימים האחרונים: אמש דיווחנו כי הזמר חנן בן ארי, שהיה אמור לקחת חלק במופע "Next" בחג חנוכה הקרוב בניצוחו של אדם, ביטל לאחרונה את השתתפותו במופע בעקבות אילוצי לו"ז.

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully