וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאשים ומתבצר: קניה ווסט ממשיך ללכלך על יהודים ומסרב להתנצל

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 10:01

הראפר הגזעני קניה ווסט מגיב על הסכסוך הישראלי פלסטיני וממשיך להתבצר בעמדתו בטענה שהאלבום החדש שלו מוכיח שגם זה לא יהרוס לו את הקריירה. מה שלא עזר הם הרווחים שלו מפרסומת הסופרבול ההזוייה. וואלה! סלבס משפט שדה

למרות התקרית הקודמת שהייתה בין צלמת הפפראצי לראפר ומעצב האופנה השנוי במחלוקת קניה ווסט, נראה שהוא ו- TMZ עשו איזושהי סולחה, כי משום מה הוא הסכים להתראיין אצלם במהלך שיטוט בשדה התעופה בלוס אנג'לס אחרי שחזר מהסופרבול בו הפרסומת המוזרה ששידר רק בתחנות טלויזיה מקומיות, הכניסה לחשבון הבנק שלו סכום מוערך של 19 מיליון דולר.

קשה לשכוח את האמירות האנטישמיות החוזרות ונשנות של הראפר, אבל למרות שהוא העלה התנצלות עלובה לחשבון האינסטגרם שלו, לא ממש נראה שהוא מתחרט כי כשנשאל מה יש לו להגיד לאנשים שלא הסכימו עם דברים שהוא אמר, ווסט השיב: "הם זכאים לדעת שלהם ואני זכאי לדעה שלי".

"כל אחד מאיתנו זכאי לדעתו אבל כל כך הרבה אנשים יאבדו את העבודה שלהם, יאבדו את הקריירה שלהם בגלל שהם לקחו את הצעדים שאנחנו לקחנו", טוב לדעת שקריאה להשמדת היהודים היא רק צעד מבחינתו. בסיום התשובה המתישה שלו על כמה שהוא השיווק ולכן הוא לא יכול להשתמש לא נכון בכספים שהביאו לו מהמותג אדידס, דבר שהוא כבר הספיק לדבר עליו ארוכות בפוסטים בחשבון האינסטגרם שלו, נשאל הראפר האם הוא מתחרט על האמירות האנטישמיות שאמר בעבר, שאלת מיליון הדולר.

"אנשים שחורים לא יכולים להיות אנטישמים, אנחנו יהודים. אתה מבין מה אני אומר? אנחנו יהודים, אז תירגע ועד שתבדוק את העובדות המזוייפות שלך, אנחנו לא עוקבים אחרי החוקים. לכל הילדים שאוהבים אותי, לכל הילדים היהודים שאוהבים אותי", הדגיש ווסט והמשיך: "אני מתנצל אם הייתם צריכים לשמוע שיחה של מבוגרים בזמן שהם צועקים אחד על השני".

"זה הגיע לרמה שמשהו היה צריך לקרות, משהו היה צריך להיאמר. מישהו היה צריך להגיד משהו ושאתה בויכוח עם מישהו אתה לא הולך להגיד כל דבר בדרך הנכונה אבל זה הגיע למצב שכולכם ממשיכים לקרוא לי מוזר במשך כל השנים האלה. כמה עוד פעמים הם ימשיכו לקרוא לי משוגע?"

"כמה הם יתנו לי תרופות מזוייפות שיעשו אותי שמן, בגלל אבחנה לא נכונה שבכלל יש לי סימנים של אוטיזם מתאונת הדרכים. אמרתם 'תנו לו תרופה מזוייפת'. אתם מנסים להרוג את גיבורי העל אבל אנחנו פה, אנחנו חיים", אם ניסיתם לחפש קוהרנטיות, נראה שווסט מאשים בדבריו יהודים בכך שגרמו לו להשמין, נתנו לו איבחון לא נכון וקראו לו משוגע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

לבסוף, נשאל הראפר על הסכסוך הישראלי פלסטיני, רק שהפעם למרבה ההפתעה, הוא הצליח להיות פוליטקלי קורקט: "אין לי מספיק מידע על זה אני משיקגו נולדתי באטלנטה, אין לי מידע על זה, שולח אהבה לכולם, אבל אל תמשכו אותי לשיחה הזאת. יש לי 14 ילדים שמתים כל שבוע בעיר שלי, אז תדבר איתי על זה".

וואלה! סלבס מתגעגעת לימים בהם בקבוק יין בפיצוציה עלה 19.90 וקניה עוד היה נשוי לקים.

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully