וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איש מסכן ומסוכן לעולם": אופירה אסייג יוצאת נגד קניה ווסט

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 13:22

התנצלותו של הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט שפורסמה בעברית בחשבון האינסטגרם שלו הביאה איתה תגובות רבות. מי שפחות התחברה לגוגל טרנסלייט שפרסם הכוכב היא מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג שנכנסה בו בכל הכוח. וואלה! סלבס מסוכסכת

פוסט ההתנצלות של קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
פוסט ההתנצלות של קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

היה לא פחות ממפתיע לפתוח את האינסטגרם הבוקר ולגלות את ההתנצלות המפתיעה של הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט: "אני מתנצל בכנות לקהילה היהודית על כל התפרצות לא מתוכנת שנגרמה על ידי מילותיי או פעולותיי. "זה לא היה כוונתי לפגוע או להוריד מכבוד, ואני מתחרט מאוד על כל כאב שאולי גרמתי. אני מחויב להתחיל עם עצמי יוללמוד מהחוייה הזו", כתב בחשבון האינסטגרם שלו בעברית.

בין כל התגובות שהציפו את הרשתות החברתיות ואת אתרי החדשות שנכנסו לאקסטזה, הייתה גם מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג שלא בחלה בביקורת כלפי הראפר: "אני לא סולחת לך וגם לא שוכחת כי הוא יעשה את זה שוב! איש חולה ומסוכן לעולם", כתבה הכוכבת בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה.

אסייג לא טועה, כבר הספיק לחזור בו משנאתו ליהודים: "צפיתי ברחוב ג'אמפ 21 ואני אוהב יהודים עכשיו. אף אחד לא צריך לכעוס על אדם או שניים ולהשליך את השנאה הזאת על מליוני אנשים תמימים. תודה לך ג'ונה היל, אני אוהב אותך", צייץ בחודש מרץ האחרון. כולנו יודעים איך זה נגמר.

אופירה אסייג קניה ווסט. GettyImages ניר פקין, עיבוד תמונה
אופירה אסייג קניה ווסט/עיבוד תמונה, GettyImages ניר פקין

על פי ההערכות, אחרי היציאות האנטישמיות האחרונות שלו, שהתחילו בשיר הפוגעני שכלל את המשפט: "איך אני יכול להיות אנטישמי? בדיוק זיינתי כלבה יהודיה", ווסט איבד לא פחות מ-1.4 מיליארד דולר ונכון להיום שווה רק 400 מיליון דולר. בנוסף בואו לא נשכח שהוא גם מתכנן להוציא אלבום חדש בקרוב וזה לא זמן טוב בשבילו להיות מוקע מהחברה, אולי בפעם הבאה.

כזכור, מיד בתחילת הסערה כשיצא השיר איימה אשת העסקים ניקול ראידמן על הראפר בתביעה: "נתראה בבית המשפט! אני אתבע אותך בשמו של כל יהודי על הפלנטה הזאת! הכסף שאני אזכה איתו יתרם לשיקום הישובים בדרום ישראל! התעסקת עם 'הכלבה' הלא נכונה! בוא נראה מי יזיין את מי", כתבה בזמנו.

וואלה! סלבס מטרילה אנטישמים בתגובות בעזרת אימוג'י של בגט ודגל ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully