וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופרע: קניה ווסט מוחק את האינסטגרם ופותח חזיתות חדשות

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 12:27

הראפר ומעצב האופנה השנוי במחלוקת, קניה ווסט, עשה צעד תמוה נוסף ומחק את כל התמונות החשופות של אשתו, ביאנקה סנסורי, מחשבון האינסטגרם שלו, אבל לא לפני שהעלה עוד מספר סטוריז מפחידים וצילומי מסך בהם הוא מסתכסך עם אנשים. וואלה! סלבס פריזמה

קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
האינסטגרם של קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

אולי תקרית הפפראצי האחרונה והקיצונית גרמה לראפר השנוי במחלוקת, קניה ווסט, לחשוש מקונספט של מצלמות כי הוא החליט למחוק את כל התמונות מהרשת החברתית, כולל אלה שגובלות בפורנו ובהן כיכבה אשתו, האדריכלית ביאנקה סנסורי. אל חשש! הוא לא עזב את האינסטגרם ופינק ברצף סטוריז הזוי במיוחד, אבל לא הזוי יותר מבגדי החוטים שלבשה סנסורי.

הסטורי הראשון ברצף כולל שוט אומנותי של סנסורי במקלחת עם אריחים ירוקים כמו העובש בדירה המעופשת של וואלה! סלבס, כשהאדריכלית חובשת כובע כל כך גדול שהוא מצליח לכסות לה את הפנים לחלוטין ובגזרת התחתונים היא הסתפקה פעם נוספת בחוטים, מזל על הבד הקטן שמכסה למטה.

לא מדובר בתמונה כזאת מהפכנית בהתחשב למה שכבר התרגלנו אליו אך התמונה שאחריה אכן הייתה תמוה ובה הייתה רק מסכה לבנה ומלחיצה, ללא שום כיתוב, שמזכירה את המסכה מסרט האימה "יום שישי ה-13".

הסטורי של קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

לאחר מכן ווסט עשה לנו את הטובה של להסביר את עצמו, בערך, והעלה תמונה נוספת שצולמה כנראה מאיזו מצלמת אבטחה של הראפר עם המסכה כשלצידו מתהלך כנראה הראפר טראוויס סקוט, ששיתף את התמונה בחשבון הטוויטר שלו.

אם זה לא מספיק, בזמן שנכתבו שורות אלה ממש, ווסט העלה רצף נוסף בו הוא מחליט להסתכסך עם בריטני פיירונה, מעצבת במותג "Proof of Concept™": "מה לעזאזל לא בסדר איתך? אל תשחקי איתי ככה. מה שילמו לך באדידס כדי לפרסם את התמונה הזאת?".

"עבדתי כל כך קשה על כל אחד מהמוצרים ושאני עצמאי זה מה שאת רוצה לפרסם? את גרועה יותר מגברת TMZ", כתב למעצבת האופנה בצילום המסך ששיתף אחרי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סרטו בו היא מרימה להמון מעצבי נעליים אבל לא לווסט. אחרי פרסום ההודעה ששלח לה, המונים ממעריציו של מעצב האופנה נכנסו בפיירונה בתגובות.

הסטורי של קניה ווסט נגד אדידס. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של קניה ווסט נגד אדידס/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של קניה ווסט נגד אדידס. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של קניה ווסט נגד אדידס/צילום מסך, אינסטגרם

אך לא רק לה הוא כתב, אלא גם לחשבון נוסף: "תשיגו מידה 1, אל תשחקו איתי ככה, זה לא מצחיק. עבדתי במשך שנה עליהם והוצאתי אותם בעצמי. ג'ורדן רצה לעשות מותג משלו ו- Nike איימו על Footlocker שיוציאו את כל הנעליים מהחנויות. אדידס העתיקו את כל השיט שלי והתייחסו אליי כמו חרא".

"אדידס תובעים אותי על 4 מיליארד דולר ומוכרים את הנעליים שלי בלי לשלם לי והם טוענים שעשיתי שימוש לרעה בכספים של הקרן שנועדה לשיווק כשאני הוא השיווק. בגלל זה הם שלחו לי את הכסף. אין לך מושג כמה עבודה השקעתי בכל מה שעשינו", התייחס מעצב האופנה לסכסוך המתמשך שלו עם אדידס וקינח עם תמונות מלחיצות נוספות בהן כיכבה מסכת ההוקי הלבנה.

כזכור הראפר הוציא את הנעליים שעיצב יחד עם מותג הספורט אך שיתוף הפעולה עם מעצב האופנה נגמר בטון צורם אחרי האמירות האנטישמיות והמדאיגות של ווסט. למרות שהחברה כבר לא עובדת עם ווסט, הנעליים שעיצב בשבילם עדיין זמינות לקניה אצלם והרווחים מהן מגיעים לתרומה.

וואלה! סלבס ניסה להיכנס לאופנה אבל אז הבינה שהיא לא נכנסת לבגדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully