וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונב ומטיף: קניה ווסט לקח לצלמת פפראצי את הטלפון ונכנס בה

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 10:00

הראפר השנוי במחלוקת קניה ווסט נתקל פעם נוספת בצלמי פפראצי רק שהפעם אחת מהן הצליחה לעצבן אותו במיוחד עד לרמה שהוא חטף לה את הטלפון מהיד, המשיך ללכת איתו ואז עצר לתת לה מטר של צעקות מול כולם. וואלה! סלבס משפילה

הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט הוא כידוע איש לא מאוד יציב ומצב בריאות הנפש שלו משתנה כהרף עין. יחד עם זאת הוא מתמודד לא רק עם קשיים נפשיים, אלא גם עם עולם ותעשייה רעילים לא פחות ממנו וצלמי פפראצי חצופים, מתכון לאסון. מי שהייתה הקש ששבר את גב הגמל הפעם היא צלמת של TMZ שניסתה לגעת בדאגת הציבור לאשתו החדשה, ביאנקה סנסורי: "אנשים רוצים לדעת אם לביאנקה יש חופש בחירה".

כמובן שווסט לא קיבל את השאלה הזאת בנעימים אחרת שורות אלה לא היו נכתבות. הראפר לקח לצלמת את הטלפון הנייד שלה, בו השתמשה כדי לתעד את הסיטואציה ואחרי כמה צעדים בהם התחלנו לחשוד שמדובר בגניבה, הוא חזר אחורה ולא בחל בהשפלה: "כל ה- TMZ וכל הבולשיט הזה. לא אכפת לי מה אתם אומרים, אל תבואי אליי עם החרא הזה".

את חושבת שאת יכולה לדבר אליי ככה? את חושבת שאת יכולה לדבר אליי ככה כי את אישה לבנה? לשאול אותי דברים מטומטמים כאלה? לשאול אותי על אשתי ואם יש לה חופש בחירה? את משוגעת?! זאת אמריקה! לך יש חופש בחירה או שאת עובדת בשביל השטן?".

"אני אגדה, אני בא לתמוך בצ'רלי ווילסון ואת שואלת אותי שאלות מטומטמות כאלה?", התייחס לטקס חשיפת הכוכב של הזמר צ'ארלי וילסון על שדרת הכוכבים בהוליווד בו נכחו גם סלבס נוספים כמו האמן טיילר, דה קריאייטור ועוד.

ווסט המשיך והמשיך, הוא התייחס לעצמו בשלב מסויים לא רק כאגדה אלא גם כגיבור על, שאל פעם אחר פעם לשמה הפרטי, שם משפחתה ולכתובת הצלמת, עד שלבסוף שוטר מסכן הכניס את עצמו לסיטואציה במקום לצאת לפנסיה ולחיות בשלווה אך הצפייה בסיטואציה ממשיכה להדרדר בלי יכולת להסית את המבט: "אני רק רוצה את הטלפון שלי", אמרה הצלמת לשוטר.

"לא!" צעק הראפר במחאה והמשיך: "היא באה אליי ואמרה 'האם לאשתך יש חופש בחירה, זה TMZ, היא עובדת אצל TMZ!". השוטר המסכן המשיך להחמיר את המצב ושאל: "אוקיי איך אתם מכירים אחד את השני?", הכוכב הבעייתי קפץ בראש: "כן איך את מכירה אותי? אני לא מכיר אותך! מה השם שלה? מה השם של האישה הזאת?", הצלמת השיבה: "אני רק כתבת"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

כמובן שהיא זכתה לתשובה: "לא את לא סתם כתבת, מה השם שלך? אני אשלם לך כפול ממה שהם משלמים לך". הכתבת שהתגלתה כמלאני גיחחה על ההצעה שקיבלה מהאיש שעד לפני רגע השפיל אותה מול כולם, היא ביקשה פעם נוספת (למזלנו גם האחרונה), את הטלפון שלה בחזרה וקיבלה אותו בחיוך וכנראה גם הבנה שהיא הולכת להרוויח הרבה מהטלפון שהמשיך לצלם בכיס של ווסט.

וואלה! סלבס חשבה על קריירה בפפראצי אבל זה דורש ממנה לרוץ אחרי אנשים והיא פחות תומכת בקונספט של תנועה והתעמלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully