וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלב שמירה: מה הדרך המטרידה בה מנסה קניה ווסט להגן על אשתו?

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 14:20

הראפר ומעצב האופנה לא ראה שום בעיה לפני שהעלת תמונות חשופות מאוד של אשתו, האדריכלת ביאנקה סנסורי, אך משום מה יש דבר אחד שהוא לא מסכים לה כדי שלא תיחשף לאנשים. וואלה! סלבס יחסים רעילים

ביאנקה סנסורי. אינסטגרם, צילום מסך
ביאנקה סנסורי/צילום מסך, אינסטגרם

קשה שלא להזדעזע כל פעם מחדש מהידיעות שיוצאות על הראפר ומעצב האופנה, קניה ווסט, אם זאת הכותרת על כך שהמשטרה האיטלקית חוקרת האם הוא נתפס במהלך אקט מיני בונציה או אם זה בגלל התמונות הגרפיות שפרסם וקרובות מאוד להיכנס להגדרה כפורנו, בהן כיכבה כמובן אשתו השנייה, האדריכלית ביאנקה סנסורי.

מתברר שעד לפני שנכנסה לעולמנו בתור "החדשה של קניה", היו לה חיים אחרים בהם היא גם הייתה פעילה מאוד ברשתות החברתיות שלה, מה שהפסיק אחרי שהתחילה את מערכת היחסים עם ווסט: "ביאנקה תמיד הייתה פעילה ברשתות החברתיות, עד שהיא התחתנה עם קניה", סיפר מקורב לאדריכלית ל- Daily Mail

"הוא לא רוצה שיהיו לה חשבונות שם כי הוא חושבת שזה יפגע בה אם היא הייתה קוראת את הדברים המגעילים שאנשים כותבים עליהם. הוא שכנע אותה שבגלל שהיא כוכבת עכשיו אז היא צריכה להישאר מיסתורית וזה מטריד את אלה שמכירים אותה, הם מרגישים כאילו זה סוג של רצון לשלוט בה", האשים המקורב הפטפטן.

קניה ווסט ביאנקה סנסורי. אינסטגרם, עיבוד תמונה
קניה ווסט ביאנקה סנסורי/עיבוד תמונה, אינסטגרם

"הוא דוחף אותה להיות עירומה ומפרסם את זה על כל חשבון האינסטגרם שלו, כדי שהוא יוכל לשלוט בנראטיב. בזה שהוא מנתק אותה מהעולם הוא גורם לה להיות יותר ויותר מבודדת". אך אלה לא הדברים היחדים שהמקורב לסנסורי טוען, וההאשמות הבאות באמת חמורות.

"זה נראה שהיא כלואה בנישואים האלה. היא הפכה מהמעצבת שלו לאשתו. לקניה יש רשימת חוקים שהוא נתן לביאנקה ובה הוא אוסר עליה לדבר ומחייב אותה ללבוש את מה שהוא רוצה שהיא תלבש. היא גם מחוייבת לאכול מאכלים מסויימים ולהתאמן למרות שקניה לא מתאמן. היא עושה מה שהוא אומר כי הוא שכנע אותה שהם בני מלוכה", סיכם במרמור.

ממש לא מדובר בפעם הראשונה שווסט הראה סימנים מטרידים של דפוסי שליטה מדאיגים בבנות הזוג שלו במהלך השנים. בין אם מדובר בג'וליה פוקס, אמבר רוז או קים קרדישאן, כולן היו בשלב כזה או אחר הבובות של הראפר.

וואלה! סלבס רצתה להתחפש בפורים הקודם לפרה סקסית אבל יצא לה פרה עצלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully