וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע ברכב ומתלונן: פרסומות הסופרבול המוזרות של קניה ווסט

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 10:26

בין כל הכותרות הרבות שהביא איתו הבוקר, שהיה מלא ברגשות מעורבים, כמעט התפספסו הפרסומות ההזויות של הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט. אם זה לא מספיק, הוא גם ניצל את האלבום החדש כדי להודות במין האוראלי הציבורי שקיבל מאשתו באיטליה. וואלה! סלבס שיגעון

הייתם חושבים שם יש למישהו 7 מיליון דולר ספייר הוא גם יהיה מסוגל להרים פרסומת נורמלית שהיא לא סרטון סלפי ברכב נוסע. אבל כמו תמיד, הראפר ומעצב האופנה השנוי במחלוקת, קניה ווסט, מאתגר אותנו באחת משתי פרסומות הפוטבול עליהן שילם.

אם תהייתם למה יותר אנשים לא העלו את הקטע המוזר הזה לסדר היום, אז הסיבה היא ממש פשוטה, על פי עדויות של גולשים ברשתות החברתיות ודיווח ב- Hollywood Reporter, נראה שווסט לא הוציא את הכסף על זמן האוויר בשידור הארצי, אלא רק בשידורים מקומיים במדינות שיקגו ומיאמי. בפרסומת עליה הוציא את הסכום המופרז הוא לא השקיע יותר מידי.

"היי כולם זה יה וזאת הפרסומת שלי. בגלל שהוצאנו את כל הכסף על זמן השידור בסוף לא הוצאנו כסף על הפרסומת עצמה. אבל הרעיון הוא שאני רוצה שתלכו ל- yeezy.com, אני ארשום את זה בתחתית המסך וזהו", אמר ווסט בזמן שהוא ברכב נוסע ומדבר כמו ילד קטן. הפרסומת השנייה הייתה קטע מתוך השיר החדש שלו "Talking", בו מתארחת בתו הבכורה, נורת' ווסט.

הסטורי של קניה ווסט מהסופרבול/אינסטגרם. צילום מסך

אם כבר מדברים על השירים מתוך האלבום החדש של הראפר, צריך להתייחס לצערנו גם לשיר "F**k Sumn" שעל פי TMZ, מספר על תקרית המכנסיים של קניה, שנפלו עם הגעת צלמי הפפראצי בזמן שבילה עם אשתו, ביאנקה סנסורי, על סירה באיטליה לפרטי פרטים. ונחתם בשורה: "תרדי לי בפומבי". נזכיר שבימים אלה המשטרה האיטלקית חוקרת את המקרה.

לאירוע הסופרבול עצמו, הגיע ווסט יחד עם סנסורי וכמובן שהוא היה לבוש, או יותר נכון מכוסה מכף רגל ועד קצה הראש, שוב. ההפתעה הנעימה הייתה לראות את אשתו מכוסה גם היא ולא בעירום מלא, או כמעט מלא בפעם הראשונה מזה תקופה ארוכה מידי. למזלו של מעצב האופנה, לא רק שהוא הצליח להתרחק מכוכבת הערב, הזמרת טיילור סוויפט, אלא גם מאשתו לשעבר ואם ילדיו, כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן.

וואלה! סלבס ניסתה להתחמק מהאקס אבל לא מצאה עץ גדול מספיק שיוכל להסתיר אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully