וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוקוס עליה: האם טיילור סוויפט הספיקה להגיע בזמן לסופרבול?

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 10:58

כוכבת הפופ הגדולה של הרגע, טיילור סוויפט, רק סיימה ארבע הופעות סולד אאוט בטוקיו, פחות מ- 24 שעות לפני האירוע הגדול של בן הזוג שלה, טרוויס קלסי, שישחק בסופרבול הגדול, האם היא הספיקה לחזור לארצות הברית בזמן? וואלה! סלבס מירוץ נגד הזמן

סוויפטים ומעריצים רבים ברחבי העולם הרגישו את הנשימה שלהם נעתקת בזמן שכוכבת הפופ הגדולה של הרגע, טיילור סוויפט, עשתה את דרכה כל הדרך מטוקיו, אחרי ארבע הופעות שכל הכרטיסים בהן אזלו ועד לארצות הברית כדי להגיע בזמן למשחק הגדול של בן הזוג שלה, כוכב הפוטבול טרוויס קלסי, שהולך לשחק עם קבוצת הצ'יפס בערב השיא הענק של הליגה.

אז לפני שהגרופיז של הזמרת יחטפו התקף לב, וואלה! סלבס שמחה להרגיע ולספר שעל פי מספר דיווחים שונים היא נצפתה ממש לפני כמה שעות עם המטוס הפרטי שלה בשדה התעופה בלוס אנג'לס, LAX. עדיין לא ברור אם היא תיקח את הזמן כדי להתרענן בבית שבבעלותה בבברלי הילס או שתטוס בקרוב ללאס וגאס, שם מתקיים הסופרבול. כך או כך מדובר בטיסה של שעה בלבד, אז יש לה את כל הזמן שבעולם.

חוץ מהזמרת בעצמה, מי שעוד יגיעו לאירוע הגדול של השנה בעולם הספורט יהיו המשפחה התומכת של קלסי וגם משפחת סוויפט, כולל אחיה ואשתו. על פי הדיווח ב-TMZ, שתי המשפחות יחד עם הכוכבת ואולי גם חברים שהיא תזמין, ישבו לצפות במשחק בסוויטה היוקרתית שהשכיר במיוחד שחקן הפוטבול המצליח ומשקיפה למרגש עליו ינסה לזכות בסופרבול.

טיילור סוויפט טרוויס קלסי. GettyImages, GettyImages
טיילור סוויפט טרוויס קלסי/GettyImages, GettyImages

בתו של בעל הקבוצה בה משחק קלסי, גרייסי האנט, שוחחה עם Page Six ושפכה את כל מה שהיא יודעת: "אני יודעת בוודאות שיש לה מקום לינה משלה. אני מקווה לראות אותה מהלך יום ראשון, אבל זה הולך להיות כאוס מוחלט. כולנו מתרגשים מאוד לסופרבול", הודתה.

וואלה! סלבס ניסתה להתעניין בספורט אבל כדורים וריצה מעולם לא ריגשו אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully