וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס מיס ווסטי: קניה ווסט אירח את נורת' בשיר החדש שלו

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 14:42

אחרי ציפייה גדולה וטרנד טיקטוק סוחף אחד הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט סוף סוף שחרר לעולם את השיר החדש בשיתוף פעולה ראשון עם בתו, הראפרית הצעירה נורת' ווסט. אז איך יצא התוצר הסופי? וואלה! סלבס נפו בייבי

היה קשה לפספס את טרנד הטיקטוק עם השורה שלא יצאה לאף אחד מהראש מתוך השיר החדש של הראפר ומעצב האופנה השנוי במחלוקת קניה ווסט ובתו, אותה הוא חולק עם כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשאין, נורת' ווסט.

לא פעם ראינו כבר סימנים לכך שנורת' הצעירה דומה מאוד לאבא שלה בדרך בה היא יכולה לתקשר עם אנשים או בצורה שהיא ידעה להציב גבולות לצלמי פפראצי עם מגיל צעיר. עכשיו האב והבת שילבו כוחות בשיר ראשון וחדש, בו היא מפגינה את יכולות הראפ שלה: "אני אוהבת את המקום הזה, אנחנו הולכים להשתלט על השנה הזאת לעוד שנה".

היא ממשיכה את הליפסינק בקליפ החדש בזמן שקולעים לה צמות בשיער: "זאת הבסטי שלך מיס מיס ווסטי, אל תנסה לבחון אותי זה הולך להיות מלוכלך, רק תברך אותי". ווסט עצמו אמנם לא עושה יותר מידי במהלך השיר חוץ מלהשוויץ בשיניים היקרות, הכסופות וכמובן המטרידות שלו.

מדובר בצעד מאוד מעניין מבחינת הבימוי והאווירה האפלה יותר שיש לקליפ בהתחשב באווירת התוכן שלו, ברשתות החברתיות היו כבר מי ששיבחו את הראפר וטענו שמדובר בצעד נכון בקידום הקריירה של נורת' בתור ראפרית רצינית יותר ולא רק 'הבת של'.

למרות הנפוטיזם המובהק הילדה הצעירה כבר נמצאת בלב עולם התוכן של דור אלפא בטיקטוק ובמהלך מפתיע מאוד הרימה יחד עם בת דודתה, פנלופה דיסיק, בתה של קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק, מסיבת וולנטיינס מטורפת ומוגזמת לחברות הצעירות שלהן, כיאה לשושלת הקרדשיאן ממנה הגיעו שתי הבנות ואת התמונות העלתה ווסט הצעירה לחשבון הטיקטוק שלה.

המסיבה עצמה הייתה בנושא "אליס בארץ הפלאות" וכללה אטרקציות כמו מבוך אמיתי וגדול, דוכני אוכל מגוונים בנושא הסרט וחג האהבה כמובן, יחד עם מתקני קרנבל נוספים. מי שהגיעו לחגוג איתן היו בערך שלושים ילדים שהזמינו, בלי לשכוח את חברתם הקרובה, גרייסי אליוט טיפי, אחותה הקטנה של הזמרת סלינה גומז.

וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully