וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשע מרושע: קניה ווסט הסיר את השיניים והחליף אותן בתותבות מטיטניום

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 10:45

הראפר השנוי במחלוקת ממשיך לעורר כותרות, כשהפעם הוא החליט להסיר את כל השיניים שלו ולהחליף אותן בתותבת מטיטניום, וכל זאת רק כדי להדמות לנבל האהוב עליו. וחכו שתשמעו כמה זה עלה לו. וואלה! סלבס שן בינה

פלטת הטיטניום של קנייה וסט. אינסטגרם, צילום מסך
פלטת הטיטניום של קנייה וסט/צילום מסך, אינסטגרם

אם היה נדמה לנו לרגע שכבר שמענו כל דבר הזוי שיכול להיות בהקשר של הראפר קנייה ווסט, מסתבר שהוא תמיד עוד יכול להפתיע. אחרי שדאג להלביש (ובעיקר להפשיט) אותו ואת בת הזוג שלו בשלל תלבושות מוזרות ומשונות, כעת הוא התפנה לטפל בחלק אחר של הגוף שלו- הפה, אחרי שהחליט להסיר את כל השיניים שלו ולהחליף אותם בפלטה יקרה במיוחד.

ווסט העלתה אמש (רביעי) לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו תמונה של הלוק החדש שאימץ, אחרי שכאמור בחר להסיר את השיניים ולהחליף אותן בפלטת טיטניום יקרה במיוחד, כשעל פי השמועות השווי של התותב הייחודי הוא לא פחות מ-850 אלף דולרים. מקור ההשראה שלו, לדבריו, הוא הנבל האהוב עליו- Jaws (מלתעות) מסרטי ג'יימס בונד, שהתהדר גם הוא במראה דומה.

על פי הדיווח ב- DailyMail, מקורב לווסט סיפר כי התותבות הנוצצות "יקרות יותר מיהלומים" וכי מדובר בשתל כירורגי חדש וייחודי עבור הראפר. מי שסייע לו בתהלך היה ד"ר תומס קונלי, שסיפר לאתר כי: " זה היה תענוג לעבוד עם ווסט כל שלב בתהליך. החזון שלו לעיצוב אמנות ייחודית מתעלה על התקדמות השיניים. השילוב של החזון שלו עם מדעי השיניים יצרו מראה חדש ואפי!'

קניה ווסט מציג את השיניים החדשות שלו. אינסטגרם, צילום מסך
בלינג יקר במיוחד/צילום מסך, אינסטגרם
קניה ווסט מציג את ההשראה לשיניים שלו. אינסטגרם, צילום מסך
ההשראה/צילום מסך, אינסטגרם

זו לא הפעם הראשונה שהראפר מתעסק עם השיניים שלו. ב-2010 הוא התארח בתכנית של אלן דג'נרס וחשף בפניה את השיניים התחתונות שלו, שהוחלפו כולן בשתלים של יהלומים וזהב. כשהמנחה הוותיקה שאלה אם לא מדובר בגריל (כיסוי המתלבש על השן), הוא סיפר כי הוא החליף את כל השיניים התחתונות שלו ושאלו השיניים שלו עכשיו.

וואלה! סלבס עברה פעם עקירה ומאז היא לא מתקרבת יותר לאף מרפאת שיניים

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully