וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעזרת אופרה: האם ג'סטין טימברלייק יעלה למתקפה מול בריטני?

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 11:22

מתקפת המעריצים של כוכבת הפופ בריטני ספירס על הזמר ג'סטין טימברלייק השפיעה עליו ביותר מתחום אחד בחיים. האם זה מה שיגרום לו לשבת לשיחה עם מנחת הטלוויזיה לשעבר, אופרה ווינפרי, ולהחזיר לזמרת באותו המטבע? וואלה! סלבס שופכת תה

המעריצים הנאמנים, אולי נאמנים מידי, של כוכבת הפופ בריטני ספירס תקפו בחודשים האחרונים את הזמר ואחד מהאקסים המיתולוגיים שלה, ג'סטין טימברלייק, אחרי שחשפה שהוא אמר לה לעשות הפלה כשנכנסה ממנו להריון בשנים שהיו בזוגיות.

מעבר לכך שעל פי השמועות, הגילוי המאוחר על בקשתו של הכוכב העלה בעיות בנישואים של טימברלייק והזכיר לאשתו, השחקנית ג'סיקה בייל, את בעיות האמון שלה, הנזק האמיתי שנעשה הוא הפגיעה בקריירה שלו ובשיר החדש שהוציא וזאת אחרי שהגרופיז המסורים העלו שיר של ספירס עם שם זהה משנת 2011 במצעד של אייטונס במקום לתת לסינגל שלו מקום.

אך אל חשש! על פי מקורבים לזמר הוא לא מתכוון לעבור על המעשים של כוכבת הפופ בשתיקה יותר ומתכנן לגייס למטרה של ניקוי שמו הטוב את המנחה המיתולוגית, אופרה ווינפרי: "ג'סטין ממש לא מרוצה מאיך שהדברים קרו. הוא רצה שהמוזיקה החדשה שלו תדבר בשם עצמה אבל זה ממש לא מה שקרה. התגובות שלו על הבמה רק תידלקו את האש".

אחרי שהודה המקורב בעובדה שבחר טימברלייק להגיד: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת כדי להתנצל בפני פאקינג אף אחד" ומאוחר יותר ניצל את הבמה בהופעה נוספת כדי לקרוא לספירס כלבה, רגע לפני ביצוע השיר שמזוהה עם מערכת היחסים שהייתה לשניים, "Cry Me a River". המקורב המשיך והסביר את המחשבה מאחורי הראיון: "הרעיון של לעשות שיחה מלב אל לב עם מישהי כמו אופרה עלה לפני כמה חודשים ועכשיו חזר להיות רלוונטי שוב".

ההתנצלות המזוייפת וההערות של הזמר הגיעו אחרי שכוכבת הפופ העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם בו הרימה לשיר החדש של טימברלייק בגלל שהמעריצים שלה נכנסו בו והיא תדלקה אותם: "אם פגעתי במישהו מהאנשים שבאמת אכפת לי מהם אני מתנצלת מכל הלב. גם רציתי להגיד שאני מאוהבת בשיר החדש של ג'סטין טימברלייק "Selfish" הוא כל כך טוב".

וואלה! סלבס הוסיפה את המספר של האקס לרשימות של כל קברי הצדיקים האפשריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully