וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המעריצים של בריטני הורסים לג'סטין טימבלייק את הקריירה?

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 10:56

סוף השבוע האחרון היה מתוח במיוחד בין מחנה המעריצים של הזמרת בריטני ספירס לבין המחנה של הזמר ג'סטין טימברלייק, אחרי שמעריציה של כוכבת הפופ העלו מהאוב שיר שלה עם שם זהה לשיר החדש שלו וריסקו אותו במצעד השירים. וואלה! סלבס מלאכתם של צדיקים

הספר האוטוביוגרפי שהוציאה כוכבת הפופ בריטני ספירס בחודש אוקטובר האחרון הכעיס את המוני המעריצים שלה אחרי שחשפה שם שנכנסה להריון מהזמר ג'סטין טימבלייק בשנים שיצאו אחד עם השנייה, אך הוא הכריח אותה לעשות הפלה למרות שלא רצתה ועל הדרך היא טוענת שהוא בגד בה לא פעם.

מאותו רגע התחילה הקריירה של טימבלייק לעבור שבעה מדורי גיהינום כשכל הפוסטים שלו הוצפו בתגובות שנאה עד לרמה שנאלץ להגביל את היכולת להגיב לו באינסטגרם ובסופו של דבר מחק אותו לחלוטין, אבל זה כנראה היה בעקבות מסע יח"צ לקראת השיר החדש שלו שיצא ממש במהלך סוף השבוע האחרון, "Selfish".

אולי הזמר חשב שהבאזז סביבו יביא להצלחה מסחררת ואכן נכון לכתיבת שורות אלה לסרטון יש לא פחות מ- 10.4 מיליון צפיות ביוטיוב, אך הגרופיז של ספירס ממש לא תכננו לתת לו לצאת מזה בלי להשפיל אותו. לזמרת יש שיר עם שם זהה משנת 2011 והכת שעבדה בעבר לשחרורה מהאפוטרופסות של אביה, העבירה את כל סוף השבוע בלקנות את השיר הישן עד שלבסוף הצליחו לעקוף את השיר החדש של טימבלייק במצעד של אייטונס.

המצעד של אייטונס. people, צילום מסך
המצעד של אייטונס/צילום מסך, people

מעריצים מסויימים אפילו לקחו את המשימה שלהם צעד קדימה, הגדילו ראש, והצליחו להעלות גם שירים נוספים של ספירס למצעד הפזמונים כמו: "Oops!... I Did It Again", ו- "I'm a Slave 4 U" סתם בתור דאחקה כי מה זה עוד קצת מלח על הפצעים של טימבלייק.

נוסף על הצרות המקצועיות של הזמר, יש מצב שגם חיי הנישואים שלו עלו על שרטון, אחרי שמקורבים לאשתו חשפו שהתנהגותו בעבר גרמה לאשתו, השחקנית ג'סיקה בייל לפקפק בו: "הספר של בריטני העלה מחדש את בעיות האמון של ג'סיקה", אמר והוסיף שהעובדה שהם הגיעו יחד לפרימיירה של הסרט החדש של טימברלייק לא אומרת שהכל בסדר במערכת היחסים שלהם: "כולם חשבו שזה מאוד מחושב".

וואלה! סלבס נקמה באקס אחרי שפיזרה 50 מפתחות ברחוב עם מספר הטלפון שלו בצרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully