וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעיל: ג'סטין טימברלייק הסתבך בגלל הספר השערורייתי של בריטני

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 12:40

אחרי שכוכבת הפופ בריטני ספירס חשפה שהזמר ג'סטין טימברלייק הכריח אותה לעבור הפלה בזמן שהם יצאו, לפני יותר משני עשורים, עכשיו הכוכב הגיב לראשונה והמעריצים שלה שנכנסו בו בכל הכוח. וואלה! סלבס בוכה נהר

הספר האוטוביוגרפי של זמרת הפופ בריטני ספירס יצא עוד בחודש שעבר, אך הגלים שלו ממשיכים להכות, בעיקר בזמר ג'סטין טימברלייק, שיצא עם הכוכבת לפני יותר משני עשורים. באחד מהפרקים היא מספרת שם על כך שהוא הכריח אותה לעבור הפלה כי הוא עוד לא היה מוכן להיות אבא, למרות שהיא כן רצתה לשמור את העובר.

הסיטואציה הסלימה בסוף השבוע האחרון (שישי) אחרי שטימברלייק הצהיר לפני ששר את "Cry Me A River": "בלי להעליב". כזכור, השיר יצא בעקבות מערכת היחסים של השניים ושמועות הבגידה מצידה של הזמרת ובקליפ עצמו אפשר לראות מי שנראית כמו כפילה של הזמרת בזמן שהיא בוגדת בו. מי שפחות התלהבו מההתייחסות לעניין הם מעריצייה הרבים של ספריס.

בתגובה ליציאה של הכוכב הם החליטו לנקום בו ולהספים את התמונות שלו בתגובות לתמונה שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו עם אשתו: "בחיים לא הייתי מצליח ללכת מטר בנעליים שלה אבל אפשר לדעת שזה היה ערב טוב שאני סוחב את הנעליים שלה הביתה"

"זה גם מה שאמרת לבריטני? חלאה", כתבה גולשת אחת שממש לא הייתה היחידה: "זה מטורף איך אפשר לפגוע כל כך בבן אדם ועדיין להמשיך הלאה בחיים כאילו לא קרה כלום במקום באמת להתנצל בפני מי שהם צריכים", "אשתך מכרה את הנשמה שלה כמוך, איך זה מרגיש להיות בצד השני פתאום?", כתבו עוקבים נוספים על הפוסט שכבר הוגבל לתגובות.

למרות שהיא מודעת לכוח של העוקבים שלה, היא דאגה לחמם אותם אפילו יותר: "הו אלוהים ישמור, הסיפורים... שאני יכולה לספר לכם על מה שקרה בסט הזה! תמיד יש עוד צדדים לסיפור וזה אפילו לא קצה הקרחון!".

"זה צולם באריזונה בחום של 48 מעלות... שתי גרסאות שונות צולמו לשיר הזה... רוב הבנים יגידו אני מופתע! נ.ב אף פעם לא הזכרתי איך הייתי מנצחת אותו בכדורסל והוא היה בוכה, בלי להעליב!", עקצה אותו בתיאור לפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אך נמחק, וכל מה שנשאר ממנו זה רק קרדיט ליוצרי הסרטון הביזארי, מזל שיש צילומי מסך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בספר של ספריס, "The Woman In Me", היא חשפה לראשונה שנכנסה להריון מטימברלייק: "אהבתי את ג'סטין כל כך, תמיד ציפיתי שנהיה משפחה יום אחד. זה פשוט היה כל כך הרבה יותר מידי מוקדם ממה שציפיתי. הוא אמר שהוא לא מוכן להכניס תינוק לחיים שלנו, שהיינו יותר מידי צעירים. אני בטוחה שאנשים ישנאו אותי על זה אבל הסכמתי לא להביא את התינוק הזה".

בנוסף, היא גם עשתה סדר בשמועות על הבגידה וטענה שהזמר בגד בה ולא להפך: "בזמן שאן סינק היו בלונדון בשנת 2000 צלמים תפסו אותו עם מישהי ברכב, אבל אף פעם לא אמרתי על זה שום דבר. בזמנו היינו ביחד כבר שנה".

הייתה פעם נוספת בה היינו בווגאס, ואחד מהרקדנים שלי שבילה איתו אמר לי שהוא הצביע לכיוונה של מישהי ואמר, "כן אחי עשיתי אותה אתמול", אני לא רוצה להגיד מי זאת הייתה בגלל שהיא מאוד מפורסמת ושהיא נשואה עם ילדים עכשיו. אני לא רוצה שהיא תרגיש רע".

בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק. GettyImages
בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק/GettyImages

השניים התחילו את מערכת היחסים שלהם בשנת 1999 והחזיקו שלוש שנים אחד עם השנייה עד שהחליטו להפריד כוחות. הזמן עבר וכל אחד מהם הביא לעולם ילדים מבני זוג אחרים. טימבלייק הביא שני בנים עם השחקנית ג'סיקה בייל, ומהצד שני ספירס הביאה לעולם שני בנים גם כן, יחד עם השחקו קווין פדרליין.

וואלה! סלבס השחירה פעם על האקס בפוסט פייסבוק שהפך ויראלי והגיע לכדי איום בתביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully