וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הספר של בריטני: האם הנישואים של ג'סטין טימברלייק במשבר?

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 12:11

הזמר ג'סטין טימברלייק ספג לא מעט מהלומות בשלושת החודשים האחרונים, מהרגע שפורסם על כך שהכריח את כוכבת הפופ בריטני ספירס לעשות הפלה בתקופה שיצאו יחד, האם בעקבות הזעם הציבורי גם הנישואים שלו עלו על שרטון? וואלה! סלבס אקסית מהגיהנום

ג'סטין טימברלייק, ג'סיקה בייל, בריטני ספירס. GettyImages. אינסטגרם, עיבוד תמונה
ג'סטין טימברלייק, ג'סיקה בייל, בריטני ספירס/עיבוד תמונה, GettyImages. אינסטגרם

הזמר והשחקן ג'סטין טימברלייק כנראה לא הבין עם איזה קהל מעריצים או אפילו סוג של כת אם תרצו, הוא הסתבך. מהרגע שיצאה הידיעה מתוך האוטוביוגרפיה של הזמרת בריטני ספירס שהכוכב אילץ אותה לעבור הפלה מתישהו בשנתיים בהם יצאו וגם בגד בה מספר פעמים, החיים שלו והוא הותקפו ללא רחם. כל זה עד שחודש שעבר הוא מחק לחלוטין את כל הפוסטים בחשבון האינסטגרם שלו ולקח הפסקה אמיתית מהרשתות, לא כמו סלינה גומז.

עכשיו מתברר שהעלילה מסתבכת כי מקורב לזוג הנשוי חשף שלא רק החיים האישיים שלו בקנטים, אלא גם הזוגיות שלו עם השחקנית ג'סיקה בייל: "הספר של בריטני העלה מחדש את בעיות האמון של ג'סיקה", הוא הוסיף ואמר שלמרות שהשניים הגיעו יחד לפרימיירה של הסרט "טרולים", זה לא אומר שלא קורים דברים מתחת לפני השטח: "כולם חשבו שזה מאוד מחושב"

"האמת היא שג'סיקה עייפה מלגלות דברים חדשים על העבר של ג'סטין, זה מצב של לחכות ולראות, ברמה של לראות אם הנישואים שלהם יחזיקו. אף אחד לא רוצה להתגרש. לג'סטין וג'סיקה יש שני ילדים נהדרים והם ישמחו שזה יעבוד ביניהם, אולי זה פשוט מאוחר מידי", סיכם החבר בנימה מודאגת ומדאיגה

כאמור, ספירס חשפה את הפרטים, דפקה לטימברלייק את החיים, החמירה את המצב אחרי שהשיבה למעריצים: "אף פעם לא הזכרתי איך הייתי מנצחת אותו בכדורסל והוא היה בוכה, בלי להעליב!", והוסיפה שמן למדורה שגם ככה בערה עם התגובה שמאז כבר הספיקה להימחק, אך צילומי המסך הפכו ויראליים.

בספר עצמו, סיפרה הכוכבת: "אהבתי את ג'סטין כל כך, תמיד ציפיתי שנהיה משפחה יום אחד. זה פשוט היה כל כך הרבה יותר מידי מוקדם ממה שציפיתי. הוא אמר שהוא לא מוכן להכניס תינוק לחיים שלנו, שהיינו יותר מידי צעירים".

"אני בטוחה שאנשים ישנאו אותי על זה אבל הסכמתי לא להביא את התינוק הזה. אני לא יודעת אם זאת הייתה ההחלטה הנכונה, אבל אם זה היה תלוי רק בי, הייתי עושה את זה. אבל ג'סטין לא היה בטוח שהוא רוצה להיות אבא", חשפה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק. GettyImages
בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק/GettyImages

ספירס וטימרלייק התחילו לצאת אחד עם השנייה בשנת 1999 עד שהחליטו להפריד כוחות ולהיפרד בשנת 2002. הפאוור קפאל לשעבר המשיכו לצאת עם אנשים אחרים עד שהקימו משפחה, כל אחד בנפרד: הוא התחתן עם בייל והשניים חולקים שני בנים משותפים.

גם הזמרת חולקת שני בנים משלה יחד עם בעלה לשעבר, קווין פדרליין. לעומת הזמר, כוכבת הפופ לא בקשר עם הבנים שלה שלאחרונה עברו לגור בהוואי יחד עם אביהם ובת הזוג החדשה שלו. החבורה נצפתה כבר מספר פעמים מבלים על החופים האקזוטיים, לפעמים בזמן שהיא עסוקה בלהעלות זיכרונות.

וואלה! סלבס התרגלה לזקנות שנוגעות לה בבטן כי הן חושבות שהיא בהריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully