וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסערה: בריטני ספירס התנצלה בפני ג'סטין טימברלייק

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 10:34

מעריציה של הזמרת בריטני ספירס רדפו בתקופה האחרונה אחרי האקס המיתולגי שלה, ג'סטין טימבלייק, אחרי שחשפה באוטוביוגרפיה שלה שהוא כריח אותה לעבור הפלה. עכשיו, אחרי שהם חצו לא מעט גבולות, היא התנצלה. וואלה! סלבס סלפיש

פוסט ההתנצלות של בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
פוסט ההתנצלות של בריטני ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

הגרופיז הפנאטים של כוכבת הפופ בריטני ספירס הצליחו במהלך סוף השבוע להדיח את שירו החדש של הזמר ג'סטין טימברלייק אחרי שגילו באוטוביוגרפיה של הזמרת על כך שהוא הכריח אותה לעבור הפלה בזמן שהם יצאו אחד עם השנייה בתחילת שנות האלפיים, למרות שהיא לא רצתה.

קצת לפני יציאת השיר החדש של טימברלייק, התחילו שמועות על כך שגם הוא ואשתו נמצאים במשבר בעקבות הפרטים החדשים שגילתה השחקנית ג'סיקה בייל על עברו של בעלה. כנראה השילוב של כל הדברים גרם לספירס להבין שהיא צריכה לשים תמרור עצור לפרצוף של המעריצים שלה ולהתנצל: "אני רוצה להתנצל על כמה דברים שכתבתי בספר שלי".

"אם פגעתי במישהו מהאנשים שבאמת אכפת לי מהם אני מתנצלת מכל הלב. גם רציתי להגיד שאני מאוהבת בשיר החדש של ג'סטין טימברלייק "Selfish" הוא כל כך טוב ולמה כל פעם שאני רואה את ג'סטין וג'ימי ביחד אני צוחקת כל כך חזק?", התייחסה למנחה תוכנית הלייט נייט שהופיע בסרטון ששיתפה של השניים. נקווה שזה מה שיצליח להציל אותו.

בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק. GettyImages
בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק/GettyImages

הכוכבת הלהיטה את הגרופיז אחרי שהגיבה לפוסט נגד טימבלייק: "ואפילו לא סיפרתי על הפעם בה ניצחתי אותו בכדורסל וגרמתי לו לבכות", ובכך שפכה עוד שמן למדורה שגם ככה כבר הספיקה לבעור בכוחות עצמה

וואלה! סלבס השחירה על האקס מול אמא שלו והיא הסכימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully