וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו פארוק משקשק: הטיל שהפך ויראלי בזכות הקדשה לקניה ווסט

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 13:25

אחד הדברים שהפכו נפוצים יותר ויותר במהלך מלחמת חרבות הברזל הוא המסרים שנכתבו על טילים. אך מתוך כל ההקדשות, הייתה אחת שהפכה לויראלית גם בעולם והיא לראפר ומעצב האופנה קניה ווסט. וואלה! סלבס הבת של השכן

אין מרגש כמו לקבל הודעה מאהוב שמספר ששם את שמך על טיל בתור מסר לארגון הטרור חמאס או מי משאר הפלגיים הקיצוניים והמעיקים שנמצאים בעזה. למרות שמדובר במחווה מקסימה, אולי עדיף שלא לתת לה להתפשט מעבר לגבולותינו כי זה בקלות יכול "לבוא לנו בהפוכה", כמו שאומרים. בעיקר שמדובר בקהל שהאשים את קים קרדשיאן בחוסר רגישות אחרי שעטפה את מתנות חג המולד בבד כי זה הזכיר להם גופות בעזה.

ההקדשה שדווקא הצליחה לזלוג היא לראפר ומעצב האופנה שמתבצר בעמדה האנטישמית שלו, קניה ווסט. הכל התחיל בציוץ אחד של המתאבק ומאמן אומנויות הלחימה, חיים גוזלי, שחשבון הטוויטר שלו מונה מעל ל- 10 אלף עוקבים. באותו הציוץ העלה המתאבק תמונה של טיל עליו כתוב: "קניה ווסט עף לעזה", והוסיף: "אתה לא אוהב אותנו, היהודים, אז אנחנו גם לא אוהבים אותך".

זאת לא הפעם הראשונה שמאמן אומנויות הלחימה עושה דבר כזה, פעם קודמת שהוא יצר סערה הייתה אחרי שכתב את שמותיהם של הלוחמים המוסלמים ב"אליפות הלחימה האולטימטיבית", ה- UFC, עם דגש על אלה שפרסמו תמיכה בצד הפרו-פלסטיני.

קניה ווסט חיים גוזלי. GettyImages. אינסטגרם, עיבוד תמונה
קניה ווסט חיים גוזלי/עיבוד תמונה, GettyImages. אינסטגרם

השיח סביב התמונה הזאת בעולם הוא לא פחות מבעייתי למדינת ישראל. מעבר לך שהתמונה מופצת בקצת מסחרר ברשתות החברתיות ויש הטוענים שמדובר באיום ברצח, הסיקור שלה בעמודי החדשות אפילו יותר גרוע.

כזכור, רק לאחרונה, נאם ווסט מול קהל מעריצים והרים גם לישו אבל גם לנאצי אדולף היטלר: "תמצאו להם נותו חסות", בנוסף הוא הצהיר שהיהודים הם אלה ששולטים בבנקים, בתי החולים ובבתי הספר בלוס אנג'לס.

כמובן שכל זה מגיע אחרי השיר האנטישמי של הראפר בו הוא אומר: "איך אני יכול להיות אנטישמי? בדיוק זיינתי כלבה יהודיה" ועורר בצדק זעם גדול ברחבי הקהילות היהודיות בעולם. אם זה לא מספיק, את אותו השיר הוא ניגן מספר פעמים באירועים ומסיבות כשהפעם האחרונה הייתה בזמן שבתו נורת' נמצאת איתו על הבמה במסיבת השקת האלבום החדש שלו.

וואלה! סלבס יכולה להחליף פצצת אטום אחרי שבוע בלי מקלחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully