וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרידה מבריטני ספירס: המהפך המטריף של סאם אסגרי

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 10:11

כוכבת הפופ בריטני ספירס ובעלה לשעבר, מאמן הכושר סאם אסגרי, אמנם היו נשואים למשך קצת יותר משנה אך נראה שלפי השינוי המפתיע שעבר הפרידה של השניים השפיעה עליו מאוד. וואלה! סלבס תנו לחיות לחיות

פרידות נוטות להשפיע על אנשים בצורות שונות ומושונות, יש מי שמנסים להמשיך הלאה מיד אחר כך, כמו כוכבת הפופ המעורערת בריטני ספירס (42), שחיכתה רק ארבעה ימים לפני שפרסמה סרטון בו גבר אלמוני מסניף ומלקק אותה באוויר כשלאחר מכן אפשר לראות אותה מורמת על ידי חמישה גברים שכנראה שכחו את החולצות שלהם בבית.

גם בעלה לשעבר של הזמרת, מאמן הכושר סאם אסגרי (29), ניסה להתמודד עם הפרידה והגירושים, אבל בדרך קצת אחרת: "בחמשת החודשים האחרונים עברתי שינוי שגרם לי להשיל בין 15 ל- 20 קילוגרמים ממשקל הגוף שלי", סיפר המאמן האישי ל- Page Six.

"לפעמים שאתה בסיטואציה שאתה לא בהכרח מצליח להתמקד בעצמך זה יכול להיות מאתגר לשים לב לשינוי הפיזי, אבל כולם שמים לב. עכשיו יש לי יותר זמן להתמקד בעצמי, להיות לבד זה זמן מאוד טוב לעשות את זה. הגוף שלי עכשיו הוא לא ניסיון לנקמה, זה גוף של אהבה עצמית וזה משהו שכולם צריכים להתנסות בו", שיתף אסגרי בתהליך שהוא עובר.

בריטני ספירס סאם אסגרי. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס סאם אסגרי/צילום מסך, אינסטגרם

"אני מתמקד בעבודה כרגע, מה שאני יודע בוודאות זה שאין מצב שאצטרף לאפליקציות הכרויות בקרוב", אמר. בימים אלה, חוץ ללמוד לאהוב את עצמו, מאמן הכושר מככב בשיתוף פעולה מפתיע במיוחד וחבר ל- PETA, סוג של תנו לחיות לחיות האמריקאי, לפרויקט שלא ציפינו לראות ממנו. בצילומים החדשים הוא מצטלם ללא חולצה ולפעמים גם עם חולצה, אבל הפוקוס הוא לא השרירים המשומנים אלא על הכלבים שעומדים לאימוץ.

בעקבות הפרידה של השניים אחרי 14 חודשי נישואים בלבד, מיד התחילו לעלות תאוריות שונות על הסיבות לפירוק החבילה: "היא וסם רבו בחדר במלון בו הם שהו בלונדון. זה הסלים, היא מעדה על שולחן הקפה, פתחה את הראש והזדקקה לתפרים", סיפר בעבר מייסד TMZ, הארווי לווין בסרט "Britney Spears Divorce & Despair", שטען לחשוף מדוע הם נפרדו.

עוד נטען בסרט שלמרות אותה התקרית, הייתה זאת דווקא הזמרת שהתנהגה באלימות כלפיי אסגרי ושהאובססיה שלה לסכינים הפכה למסוכנת יותר ויותר. בנוסף, בצהובונים ברחבי העולם לא הפסיקו לרוץ שמועות על בגידה, פעם מצידה של הכוכבת ופעם מצידו של מאמן הכושר, שגם הואשם בהטרדה מינית של אחת מהמתאמנות במכון שהוא עובד בו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בעבר סיפרו מקורבים לכוכבת שהיא מנסה לעשות את כל מה שהיא יכולה כדי להימנע מדיונים בבתי המשפט ושהיא מעדיפה לשלם לו סכום כסף גדול כדי לסיים עם זה כמה שיותר מהר. השניים נישאו ביוני של שנה שעבר, עשרה חודשים אחרי האירוסים, שהתרחשו בסיום המשפט של ספירס בו שוחררה מהאפוטרופוסות של אביה. במשפט עצמו סיפרה הזמרת שנאסר עלייה להתחתן או להביא ילדים נוספים לעולם במסגרת החוקים של ספירס האב.

וואלה! סלבס עולה מינימום 10 קילו אחרי כל פרידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully