וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזדקקה לתפרים": בריטני ספירס נפצעה במהלך ריב עם האקס

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 11:47

הדבר היחיד שמגיע לכיוונה של כוכבת הפופ, בריטני ספירס, בימים אלה הוא רק צרורות של צרות. במהלך ריב שהדרדר, הזמרת פתחה את הראש והזדקקה לתפרים. וואלה! סלבס אמבלונס

הסיפורים שסובבים את הגירושים של כוכבת הפופ בריטני ספירס מבעלה סם אסגרי לא מפסיקים להגיע, ואם עד עכשיו לא הספיק לכם כל המידע, עכשיו יש גם דוקומנטרי חדש שמגולל סיפור של מערכת יחסים הרסנית, אלימה, ולא בריאה.

בתחילת סוף השבוע (ה') יצא לשירות הסטרימינג Hulu סרט דוקומנטרי בשם: "Britney Spears Divorce & Despair", שטוען לחשוף את הסיפור "האמיתי" מאחורי הגירושים של ספירס ואסגרי. כחלק מהסרט, טוען מייסד TMZ הארווי לווין שהכוכבת נפצעה במהלך ריב של השניים: "היא וסם רבו בחדר במלון בו הם שהו בלונדון.

זה הסלים, היא מעדה על שולחן הקפה, פתחה את הראש והזדקקה לתפרים", אמר. בבדיקה שערך מגזין Page Six עורכי הדין של השניים אמנם לא הגיבו מיד לטענות, אך מקור מקורב מספר ש"לא קרה דבר כזה מעולם. מעולם לא היו יחד בלונדון".

בריטני ספירס סאם אסגרי. אינסטגרם, צילום מסך
14 חודשי נישואים הספיקו להם/צילום מסך, אינסטגרם

אך הטענות העיקריות בסרט הן לא על זה שכוכבת הפופ פתחה את הראש והזדקקה לתפרים, אלא שהיא הייתה מתנהגת כלפיי סם באלימות והייתה בעלת אובססיה לסכינים. נטען שאחרי 14 חודשי נישואים בלבד הוא כבר לא היה יכול להכיל את הדברים שספג והחליט לסיים את מערכת היחסים.

האשמות רבות כבר הספיקו לצוף בזמן הקצר מאז הוכרזו הגירושים על כך שהיא בגדה בו, שהוא בגד בה ושהוא תכנן את הכל מהרגע הראשון כי התקווה שלו הייתה להתגרש ממנה ולקבל מימון לכל החיים על חשבונה. בנוסף אסגרי גם הואשם בהטרדה מינית של אישה שהייתה מתאמנת בחדר הכושר בו הוא עובד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מהצד השני, דווח בעבר על כך שמקורב לזוג סיפר שהפרידה היא בכלל בגלל שספירס בגדה באסגרי עם אחד מהעובדים באחוזה בה היא גרה. אך האם מדובר בתאוריה נוספת? זאת האמת או שמדובר בעוד אחת מהתאוריות שלא מפסיקות להגיע?

לאחרונה סיפר מקורב נוסף לכוכבת למגזין Page Six שהזמרת נראתה לאחרונה קרובה לאדם שהיה עובד בעבר בביתה, ולא רק זה, הוא גם בעל עבר פלילי - פול ריצרדס סוליס (37). סוליס התחיל לעבוד אצל ספירס בתפקיד של עובד כללי ברחבי הבית: "הוא היה מנקה שירותים, מנקה רצפות וזורק את הזבל", סיפר המקור.

בבדיקה שנעשתה על ידי המגזין ברישומים רשמיים, נמצא שיש למאהב של הכוכבת עברת פלילי מרשים שכולל מספר עבירות ששמו נקשר אליהן. בין כל העבירות חלקן אפילו נחשבות לפליליות. הוא הואשם בהפרעה לסדר, נהיגה ללא רישיון וגם בסיכון ילד, מקרה שבו הוא התחמק ממשפט בעזרת עסקת טיעון. אם זה לא מספיק, בחודש דצמבר האחרון הוא נעצר אחרי שנמצא מחזיק בנשק בצורה לא חוקית, עבירה שיכולה לקרות כאשר עבריין מורשע שולח, מעביר או מחזיק בכלי נשק או תחמושת שהופצו במסחר בין-מדינתי או זר.

וואלה! סלבס משתמשת רק בנשק אחד והוא היריכיים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully