וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלילה מסתבכת: בעלה של בריטני ספירס מואשם בהטרדה מינית

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 8:33

מסמכי הגירושים בין כוכבת הפופ לבעלה סאם אסגרי עוד לא נחתמו, אולם נראה שמדובר בפרידה הכי מלוכלכת שראינו מזה הרבה זמן. התקיפה המינית, הבגידות והתגובה של בריטני - קבלו את כל הפרטים. וואלה! סלבס חרדה

חלפו ארבעה ימים בלבד מאז שאתר TMZ דיווח שבריטני ספירס ובעלה סאם אסגרי מתגרשים, אחרי 14 חודשי נישואים בלבד. סאם הגיש את מסמכי הגירושים תחת הסעיף המכובס "חילוקי דעות שאינם ניתנים לגישור", ואחרי שתבינו איך הוא התנהג לכוכבת הפופ, תבינו ששום גישור לא יעזור פה.

בסוף השבוע האחרון ספירס הגיבה לראשונה לפרידה בדרכה הייחודית. כלומר, בעוד סרטון שלה ספק רוקדת ספק חווה התקף. בין היתר, בריטני כתבה: "אני קצת המומה, אבל לא הצלחתי לשאת עוד את הכאב. העמדתי פני חזקה הרבה מאוד זמן והכל נראה מושלם באינסטגרם שלי, אבל זה רחוק מהמציאות". כן חיים, הכל מושלם באינסטגרם שלך. הכל.

אשלי פרנק. אינסטגרם, צילום מסך
חשיפה. אשלי פרנק/צילום מסך, אינסטגרם

עוד דווח ב-TMZ שאסגרי החליט להיפרד מבריטני לאחר שבגדה בו עם אחד מהעובדים בביתה. כוכבת הפופ קיבלה חיזוק ממקור לא צפוי: אשלי פרנק, מתאמנת לשעבר שנהגה להגיע לחדר הכושר בו אסגרי שותף ואימן. במספר סטוריז שפרסמה, טענה פרנק שדווקא הוא היה הצלע הבוגדנית בנישואים.

לדבריה, אסגרי בגד בספירס ללא הפסקה ונהג לשוחח על כך בפתיחות בחדר הכושר. אם זה לא מספיק גרוע, פרנק חשפה שפרנק הטריד אותה מינית ונהג לשלוח לה תמונות בעלות אופי מיני, הזמין אותה להצטרף אליו במלתחות וגרם לה לעזוב את חדר הכושר ולפנות לטיפול נפשי אינטנסיבי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אשלי פרנק. אינסטגרם, צילום מסך
אשלי פרנק/צילום מסך, אינסטגרם
אשלי פרנק. אינסטגרם, צילום מסך
אשלי פרנק/צילום מסך, אינסטגרם

פרנק סיפרה שיש לה הוכחות בדמות צילומי מסך, תמונות והתכתבויות שלה עם סאם שמוכיחות את הטענות שלה והיא תעביר אותן לעורכת הדין של ספירס, לורה ווסר.

"הבסטי שהייתה לי בלוס אנג'לס היא חברה קרובה של ווסר, אז כל המידע שיש לי יועבר אליה. אם היא תוכל להשתמש במשהו כדי לסייע לבריטני, זה יהיה נהדר. זה נורא שסאם ניצל את בריטני בזמן שהיא התמודדה עם בריאות נפשית רעועה. אני מקווה שהיא תזכה לצדק ולא תשלם לו פרוטה אחת".

וואלה! סלבס סובלת מבריאות נפשית רעועה בכל פעם שהבוס שלה מצלצל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully