וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירום והסנפות: בריטני ספירס ממשיכה לאבד את זה

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 12:34

כוכבת הפופ בריטני ספירס משתמשת בחשבון האינסטגרם שלה כדי לגרום לגרוש העתידי לקנא. איזו עוד סיבה יש לה להצטלם עירומה ומוקפת בגברים? וואלה! סלבס מתמוטטת

הגירושים ממי שיהיה בקרוב בעלה לשעבר, סם אסגרי כנראה משפיעים על כוכבת הפופ בריטני ספירס יותר משחשבנו. ההודעה המפתיעה על סיום היחסים של השניים העלתה קונספירציות רבות על בגידות מכל צד ותאוריות שאסגרי תכנן מראש להתגרש מהכוכבת כדי שתממן אותו לכל החיים. הייתה תקווה שהעובדה שרכשה סוס חדש תרפא גם את השיגעון שלה, אבל לא נראה שזה המקרה.

אם במקרה חשבתם שלא ראיתם את ספירס עירומה או עושה דברים שמעלים דאגה אמיתית מספיק פעמים, אז אל חשש, היא דאגה לכם בשני הפוסטים האחרונים שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. בראשון היא דפקה פוזות למצלמה בסרטון שערוך כאילו מדובר בקולאז' ברכות לסבתא, כשלגופה שמיכה בלבד ולפעמים גם זה לא.

בסרטון השני שהעלתה היא כנראה ניסתה לגרום לגרושה לעתיד אסגרי, לקנא בצורה הכי מביכה שיש, אולי חוץ מלבוא עם דייט למסעדה שהוא עובד בה. אחרי שרואים גבר שמסניף ומלקק באוויר את הזמרת בזמן שהיא עומדת בצורה שגורמת להבין למה חושבים שמדובר בשיבוט, היא מצולמת כשחמישה גברים מחזיקים אותה באוויר.

לא ברור איך כל האנשים האלה לא ניסו לעצור את המתרחש במה שנראה כמו התמוטטות עצבים רצינית, אבל לפחות אחרי כל המראות הקשים הכוכבת דאגה לשפוך קצת תה: "כשאתה יוצא לפגוש מישהו שאתה קורא לו "חבר" ונוסע שעה בשביל עוף, ואז אתה צריך לחכות ברכב כשאתה צריך להשתמש בשירותים. ידעתי שהפפראצי כעסו בגלל שהייתי במכונית". מה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ספירס המשיכה לשפוך מלל כאילו אין מבוגר שאחראי עליה בעולם: "אז איך עקבו אחריי? ה- Canyon Road במאליבו הוא הכביש הכי נורא לנהוג בו. אז מה כלבה כמוני עושה? אני שמה שמלה ירוקה ומגיעה עם חברים! הזמנתי את הבנים האהובים עלי ושיחקנו כל הלילה". מה שעושה לך טוב חיים.

בין כל התאוריות על סיבת הגירושים שלהם, האשמות על הטרדה מיניות הגיעו לפתח ביתו של אסגרי. אישה בשם אשלי פרנק, שהייתה מתאמנת קבועה במכון בו הוא עבד, חשפה שיש לה ראיות לכך שהוא הטריד אותה מינית. היא מספרת שהוא שלח לה תמונות עם אופי מיני, הזמין אותה להצטרף אליו במלתחות וגרם לה לעזוב את חדר הכושר ולפנות לטיפול נפשי אינטנסיבי.

וואלה! סלבס מחכה לגירושים הבאים כדי להצדיק החלטות מעורערות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully