וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שהוא עוזב: נתניאל בוזוליק נפגש עם החטופים ששוחררו

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 10:30

רגע לפני שהוא חזר למולדתו אחרי מסע ההסברה שקיים בישראל, השחקן האוסטרלי נתניאל בוזוליק נפגש בבית החולים עם הנערים ששוחררו מהשבי ובני משפחותיהם: " עוזב את ישראל הלילה בידיעה שצריך להתפלל עוד הרבה בשביל אלה שעדיין נשארו שם"

קצת קשה להאמין שאנחנו נמצאים כמעט חודשיים אחרי השבת השחורה של ה-7 באוקטובר, למרות שמרגיש שהזמן עצר מלכת. עשרים ימים אחרי שהחלה הלחימה, נחת בישראל השחקן האוסטרלי נתניאל בוזוליק והחל במסע ההסברה שלו למען ישראל ולמען שחרור כל החטופים.

רגע לפני שהוא עוזב וחוזר ליבשת הרחוקה, אמש (ד') העלה בוזוליק פוסט מרגש לחשבון האינסטגרם שלו, בו סיפר על המפגש שלו עם חלק מהילדים ששוחררו משבי החמאס אחרי יותר מ-50 ימים ששהו שם, יגיל ואור יעקב וסהר וארז קלדרון.

"הייתה לי את ההזדמנות להיפגש עם החטופים ששחוררו אתמול בלילה ולשמוע חלק מהסיפורים", סיפר השחקן, "לא הכל אני יכול לשתף בשלב הזה. אבל מה שאני כן יכול להגיד זה שחמאס הם הדבר הכי נורא שיש במין האנושי והם לעולם לא צריכים להיחשב אפילו כדומים לאנושיים. למרות הניסיונות הפתאטים שלהם ביחסי ציבור סביב שחרור אלה שהיו בשבי יותר מחמישים ימים- אלה שהתעלמו מהקיום של חמאס בעזה לא יותר טובים".

נתניאל בוזוליק מסכם את מסע ההסברה/אינסטגרם. צילום מסך

"התפללתי למען המשפחות הרבות שקיוו שילדיהם יחזרו הביתה. כל מה שאני יכול להגיד זה שאני מודה לשם שענה לתחנונים שלי על הילדים האלה. שני הבנים הצעירים האלה בתמונה הראשונה בפוסט היו בעזה במשך חמישים ימים", תייג הכוכב את יגיל ואור יעקב.

"האומץ שלהם הוא לא אמיתי! אמא שלהם רננה הראתה כוח כל כך גדול אל מול הדבר הגרוע מכל שאמא יכולה לעמוד בפניו, שהילדים שלך יחטפו על ידי ארגון ג'יהאדי קיצוני ושהם יוחזקו בשבי על ידי המפלצות האלה. אני עוזב את ישראל הלילה בידיעה שצריך להתפלל עוד הרבה בשביל אלה שעדיין נשארו שם. תחזירו אותם הביתה עכשיו!", חתם בוזוליק עם קריאה מתבקשת.

קצת לפני המפגש, בתחילת השבוע (ג') העלה השחקן גם סרטון לסטורי שלו, בו הוא סיפר קצת על השהות שלו בארץ: "הגעתי לישראל ב- 27 לאוקטובר, היום ה- 27 בנובמבר. צילמתי את הדבר האחרון שתכננת, נכון לכרגע. אלא אם אקבל הזדמנות לראיין חטופים ששוחררו הלילה, אם לא נצליח לקבוע זה יהיה סוף הזמן שלי פה".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
נתניאל בוזוליק עם החולצה שהכינה לו ליה נגה. אינסטגרם, צילום מסך
נתניאל בוזוליק עם החולצה שהכינה לו ליה נגה/צילום מסך, אינסטגרם

"וואו, זה היה חודש מאוד קשה, ראיתי כל כך הרבה, עשיתי כל כך הרבה, עבדתי ללא הפסקה מאז שהגעתי לפה. אני לגמרי הולך להתגעגע לאנשים ולרוח שלהם אבל עכשיו אני צריך לחזור לעולם שחי בהכחשה", סיפר על הקושי עם שובו חזרה לאוסטרליה.

מעבר לקושי בחזרה לחיים הרגילים שלו, בוזוליק (40) יצטרך להתמודד גם עם המרחק מבת הזוג החדשה, ליה נגה (21). השניים הצליחו למצוא זמן ביחד בין כל הצילומים שהיה בהם וגם עשו על הדרך לא מעט כותרות. למרות ההכחשות בלייב שעשו יחד, החולצה שהביאה נגה לבן הזוג החדש לפני שהוא עולה על טיסה חוצת יבשות, לא משאירה מקום לספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully