וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זאת לא הייתה בחירה": נת'ניאל בוזוליק וליה נגה נפרדו

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 11:18

אחרי רומן קצר במיוחד במהלך שהותו בארץ לצורך הכנת תכני הסברה, כוכב "יומני הערפד", השחקן האוסטרלי נת'ניאל בוזוליק ומשפיענית הרשת ליה נגה עלו לשידור חי משותף בו ענו על השאלה הבוערת ועדכנו בסטטוס מערכת היחסים שלהם

ליה נגה נתניאל בוזוליק. אינסטגרם, צילום מסך
ליה נגה נתניאל בוזוליק/צילום מסך, אינסטגרם

סיפור האהבה, או איך שלא תקראו לזה, בין כוכב "יומני הערפד" נת'ניאל בוזוליק ואושיית הרשת ליה נגה התחיל רק בתחילת החודש, כמה שבועות אחרי שנחת בוזוליק בארץ לצורך מסע ההסברה שלו ברשתות החברתיות למען מדינת ישראל.

בחודש הזה השניים הספיקו לבלות ברחבי תל אביב, ללכת לחדר הכושר ואפילו מחווה רומנטית אחת חמודה, אבל זה כנראה לא היה מספיק. בשידור חי משותף שהעלו השניים הם לא רק סיפרו שעל ליבם אלא גם ענו על השאלות, כשהבוערת הייתה על הסטטוס של מערכת היחסים שלהם.

"לא אנחנו לא יוצאים", ענה השחקן כשלצידו יושבת אושיית הרשת ומחזקת את דבריו: "לא, לא". בוזוליק המשיך והסביר: "זה מתוך בחירה, זה מתוך החלטה, שנינו החלטנו", חייך ואז קטעה אותו נגה: "מה? זה לא מבחירה?". "אנחנו עובדים טוב יותר בתור חברים", ענה לה והיא בתגובה הנהנה והחמיצה פנים בצורה צינית להפליא שמעלה מספר שאלות.

הלייב של ליה נגה ונת'ניאל בוזוליק/אינסטגרם צילום מסך

השניים נצפו לראשונה בכיכר דיזינגוף שבתל אביב ולא רק שעדי הראייה טענו שהיו נראים הכי ביחד שיש, הם גם הוסיפו ואמרו שהזוג גם חלקו נשיקה או שתיים. לא הרבה לאחר מכן נצפה השחקן האוסטרלי בשדה התעופה בן גוריון כשהוא אוחז בבלונים וזר פרחים שלאחר מכן גם הופיעו בסטורי של אושיית הרשת שכתבה: "הלב שלי".

לפני שהכיר את נגה, בוזוליק הספיק לצאת עם ישראלית נוספת הלא היא אושיית הרשת עדן בן זקן שסיפרה בעבר שהזוגיות של השניים לא הייתה בריאה בלשון המעטה, בן זקן סיפרה שהשחקן האוסטרלי היה קנאי, דרש ממנה למחוק תמונות עם בגד ים מהרשתות החברתיות ולא חיבב את העובדה שהיא מצטלמת בצמוד לגברים שהם לא הוא במסגרת העבודה שלה. מהצד השני, נגה הייתה בעבר בת זוגו של יוצא הריאליטי תום חיימוב והשניים היו ביחד שמונה חודשים עד שהחליטו להפריד כוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully