וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש אחרי שהגיע לארץ: נת'ניאל בוזוליק נפרד

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 13:46

השחקן האוסטרלי שהגיע לסייע במאמצי ההסברה של ישראל עבד קשה מאוד בחודש האחרון ביצירת תוכן והפצתו בעולם, וכעת מסיים את ביקורו כאן וחוזר בחזרה לאוסטרליה. ומה לגבי החברה הישראלית ליה נגה?

נתניאל בוזוליק מסכם את השהות בארץ/צילום מסך אינסטגרם

השחקן האוסטרלי נת'ניאל בוזוליק הגיע לארץ לפני חודש בדיוק, ב-27 באוקטובר, 20 ימים אחרי שהחלה המלחמה בעזה לאחר המתקפה האכזרית של החמאס ביום שבת של ה-7 באוקטובר. מאז שהגיע השחקן הספיק לחרוש את הארץ ולייצר תוכן הסברתי אותו שידר ל-3.4 מיליון עוקביו באינסטגרם.

השחקן כאמור עבד קשה במיוחד בתקופה בה שהה כאן, כשנפגש עם ניצולים מהטבח, חיילים ועם דמויות ציבוריות שונות, ראיין ותיעד חומרים רבים ואף הספיק לצלם פגיעה של רקטה ששוגרה מעזה ופגעה בבניין בתל אביב, בדיוק ביום בו נחת בארץ. ובין תיעוד לראיון למפגש, הספיק בוזוליק לספק גם לא מעט חומרים למדורי הרכילות והבידור (ביניהם וואלה! סלבס כמובן), כשפיתח מערכת יחסים עם אושיית הרשת הישראלית הצעירה ליה נגה, הצעירה ממנו בכ-20 שנים.

כעת, חודש אחרי שהגיע, השחקן עתיד לשוב לאוסטרליה מחר (ד') והחל לסכם את השהות שלו. בסטורי שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו סיפר בוזוליק: "הגעתי לישראל ב-27 באוקטובר, צילמתי את התוכן האחרון הפוטנציאלי לפני כשעתיים, אלא אם אקבל הזדמנות לראיין כמה מהחטופים ששוחררו. אבל אם זה לא יסתייע, כאן אסיים. זה היה חודש קשה מאוד. ראיתי הרבה, עשיתי הרבה, עבדתי ללא הפסקה מאז שהגעתי לכאן ואני לחלוטין אתגעגע לאנשים ולרוח אבל עכשיו אני צריך לחזור לעולם שעדיין חי בהכחשה".

ומה לגבי מערכת היחסים שהחלה כאן בארץ? השחקן ובת הזוג שלו טרם התייחסו לפרידה המתקרבת, אבל בסטורי אחר שהעלה הוא הגיב לתוצאות סקר שנערך באינסטגרם של "ערב טוב עם גיא פינס", במסגרתו העוקבים לא בדיוק ראו עתיד לקשר, וענה על כך: "אני אוהב אתגרים". כל שנותר לנו הוא לחכות ולראות מה יעלה בגורל הרומן בימי מלחמה שהחל בין השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully