וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן לא שחור לבן: מה קורה בין נתניאל בוזוליק לליה נגה?

עודכן לאחרונה: 22.11.2023 / 15:48

בדומה לתנודות במצבי הרוח של כולנו, נראה שגם מערכת היחסים בין השחקן האוסטרלי נתניאל בוזוליק לאושיית הרשת הישראלית ליה נגה חווה לא מעט עליות וירידות, או שהכל בכלל סתם טיזינג שנועד לשגע את העוקבים? וואלה! סלבס מבולבלת

תמונת הפרופיל החדשה של נתניאל בוזוליק ביחד עם ליה נגה. אינסטגרם, צילום מסך
תמונת הפרופיל החדשה של נתניאל בוזוליק ביחד עם ליה נגה/צילום מסך, אינסטגרם

השחקן האוסטרלי נתניאל בוזוליק הגיע לישראל בעיצומה של המלחמה כדי לסייע למאמצי ההסברה ולתקשר לעולם את מה שמתרחש כאן בארץ. על הדרך הוא הספיק לכבוש את לבן של לא מעט ישראליות, שהתאכזבו לגלות כי השחקן בן ה-40 בכלל בעיצומה של מערכת יחסים עם אושיית הרשת הישראלית הצעירה ליה נגה בת ה-21.

בתקופה הקצרה שהכוכב בארץ השניים כבר הספיקו לעורר את סקרנותם של העוקבים ושל מדורי הרכילות כמובן, בדיוק כמו וואלה! סלבס שעקבה אחרי מערכת היחסים המתפתחת בין השניים שהפרש גילים ניכר מפריד ביניהם. אחרי שנראו יחדיו בלא מעט הזדמנויות ודאגו גם לעלות הכל לרשתות החברתיות שלהם, אתמול (ג') השניים עלו לשידור לייב והפתיעו לא מעט אנשים כשבישרו שהם בכלל לא במערכת יחסים.

במהלך הלייב המשותף השניים נשאלו האם הם יוצאים יחד, וענו ישירות: "לא אנחנו לא יוצאים", ענה השחקן ואושיית הרשת חיזקה "לא, לא". בוזוליק המשיך והסביר: "זה מתוך בחירה, זה מתוך החלטה, שנינו החלטנו, אנחנו עובדים טוב יותר בתור חברים". התשובה המסקרנת של השניים בלבלה לא מעט אנשים, שתהו האם הם מתכוונים לכך ברצינות.

והנה, היום (ד') כבר נראה שהשניים לגמרי משחקים בכולנו, לאחר שהשחקן החליף את תמונת הפרופיל בעמוד האינסטגרם שלו לתמונה של השניים מתנשקים, במה שנראה כמו הצהרת כוונות רצינית במיוחד. בתמונות פאפרצי נוספות שהופצו ברשת נראו השניים במה שנראה כמו דייט רומנטי וסשן נשיקות שלא השאיר יותר מדי לספקות. אז האם הם ביחד או שמדובר בסטוץ זמני עד שבוזוליק יחזור בחזרה למולדתו? כל שנותר לנו הוא להמתין בסבלנות ולראות מה יעלה בגורל הרומן המבלבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully