וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ציונית מסריחה": סלינה גומז (שוב) תחת מתקפה

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 12:17

הזמרת, שהייתה לאחרונה תחת מתקפה אחרי שהביעה עמדה לא ברורה בנוגע למלחמה בין ישראל לחמאס, מצאה את עצמה שוב מותקפת, אחרי שחגגה בחתונה של חברים יהודים בה הונף דגל ישראל. וכן, האינטרנט עד כדי כך מטורלל

בימים אלה לא צריך לחפש הרבה כדי למצוא אנטישמיות ברשתות החברתיות ומסביב לעולם, מספיק לפתוח את הטיקטוק או סתם תגובה אקראית על סרטון הקשור למלחמה ברשת, ולהבין עד כמה חמור מצב האנטישמיות והשנאה לישראל וליהודים.

למרות שהזמרת סלינה גומז התבטאה לא פעם בעד הצד הפרו פלסטיני, לעיתים תוך כדי התעלמות מהצד הישראלי, היא עדיין מצאה את עצמה תחת מתקפה של גולשים פרו-פלסטיניים המבקשים ממנה עמדה ברורה וחד משמעית, גם אם זה אומר פלישה לחיים האישיים שלה וביקורת על האירועים אליהם היא בוחרת להגיע.

המתקפה מגיעה הפעם אחרי שהזמרת הגיעה לחתונה של סמואל קרוסט, בעל מותג אופנה ואושיית רשת יהודי שיצא עם סלינה בעבר, ושהתחתן עם בחירת לבו אסתר שמיה בחתונה שהייתה תחת חופה, כדת משה וישראל, ועם חגיגות שמחות במיוחד עם דגל ישראל על הרחבה ואפילו הופעה של הזמר עומר אדם.

סרטונים ותמונות מתוך האירוע הראו את דגל ישראל מונף בגאווה על רחבת הריקודים לצד קריאות "עם ישראל חי". מי שפחות התלהבו מהמחווה למדינת ישראל, שמתמודדת עם הימים הקשים ביותר שידעה, הם האנטישמים ברשתות החברתיות שיצאו מהחורים שלהם כדי לתקוף את הזמרת.

"ציונית מסריחה ומכוערת! היא גמורה", כתב גולש על תמונה של גומז. "הייתי מעריץ שלה עד היום וניסיתי להסביר אותה לאנשים אבל זה פשוט חוצה את כל הגבולות ולא מקובל", הוסיף מעריץ שכנראה כבר לא מעריץ את הזמרת. "גם המנכ"ל של החברה שלה הוא ציוני... אתם מופתעים?", התייחסה אחרת לסערה שהייתה סביב התגובה שלה ושל מותג האיפור שלה למלחמה.

בין שימוש במילה ציונית כגנאי ושימוש בקללות בלי היכר, היו מי שניסו להזכיר לאחרים את התמיכה והמסרים הפרו- פלסטיניים שהיא הדהדה בעבר: "אתם באמת צריכים ללמוד מה אומרת המילה ציוני, כי סלינה גומז היא ממש לא ציונית. ציונים לא חתמו על עצומת artists4ceasefire, וציונים לא תורמים לפלסטינים. ציונים הם אנשים כמו נואה שנאפ, שגאה בזה ולא מתבייש להראות את האהבה שלו לישראל".

למי שתהה מי הוא חתן השמחה ומתי הוא יצא עם גומז, וואלה! סלבס כאן להזכיר שהשניים יצאו במשך מספר חודשים בעבר, בקשר שמעולם לא אושר באופן רשמי, עד שנפרדו בתחילת שנת 2016. השניים שמרו ככל הנראה על קשר קרוב במהלך השנים ונצפו מבלים יחד בהזדמנויות שונות ב-2019 וב-2021.

פרט מפתיע נוסף שדווח בצהובונים שמעבר לים, היא העובדה שבנוסף לקרבה לגומז, קרוסט הוא גם מקורב של האחיות ג'יג'י ובלה חדיד, שידועות בהפצת מידע כוזב על ישראל ומסרים אנטישמיים, מה שכנראה למדו מאביהן, מוחמד חדיד, שהשווה בין ישראל לנאצים בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully