וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יג'י חדיד: "ישראל היחידה בעולם שמחזיקה ילדים כשבויי מלחמה"

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 12:36

עוד יום, עוד שקר שמופץ: הדוגמנית ג'יג'י חדיד ממשיכה עם התעמולה השקרית כנגד ישראל, אחרי שהעלתה במהלך סוף השבוע עוד סטורי מסית ומזיק לכמעט 80 מיליון עוקביה המאשים את ישראל בהאשמות חמורות. ומה היה לבר רפאלי וסקוטר בראון להגיד על זה?

הסטורי של ג'יג'י חדיד. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ג'יג'י חדיד/צילום מסך, אינסטגרם

"חטיפה, אונס, השפלה, עינויים, רצח"- לא, לא מדובר בציטוט המתאר את מעשי הזוועה שחולל החמאס ב-7 באוקטובר, אלא בהאשמות חמורות ושקריות שאותן בחרה הדוגמנית ג'יג'י חדיד להטיח בישראל, זאת בצירוף תמונתו של אחד מהמחבלים הכלואים בישראל, מבלי לציין את מעשיו כמובן.

משפחת חדיד ממשיכה עם תעשיית השקרים שלה כנגד מדינת ישראל, ומוכיחה פעם אחר פעם שהם לא בוחלים באף אמצעי, גם אם זה אומר לחשוף את בורותם בכל מה שבאמת מתרחש כאן. במהלך סוף השבוע העלתה הדוגמנית סטורי לעמוד האינסטגרם שלה ובו כתבה: "ישראל היא המדינה היחידה בעולם שמחזיקה ילדים כשבויי מלחמה. חטיפה, אונס, השפלה, עינויים, רצח פלסטינים שנים על גבי שנים לפני 7 באוקטובר".

במילים אלו ולא פחות, ומבלי לציין אף מילה על הילדים, הנשים, הקשישים והגברים הישראלים המוחזקים בשבי החמאס מאז ה- באוקטובר כמובן, בחרה הדוגמנית לתאר את האסירים הכלואים בישראל, אלו שניסו לפגוע ולרצוח ונשפטו בבית משפט כמקובל בעולם. לסטורי היא הוסיפה את תמונתו של המחבל אחמד מנאסרה, שבשנת 2015 יצא ביחד עם בן דודו לדקור יהודים, פיגוע שאף תועד על ידי מצלמות, אך את הפרט החשוב הזה "שכחה" חדיד לציין.

בר רפאלי עונה לג'יג'י חדיד. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי עונה לג'יג'י חדיד/צילום מסך, אינסטגרם
סקוטר בראון מגיב לג'יג'י חדיד. אינסטגרם, צילום מסך
סקוטר בראון מגיב לג'יג'י חדיד/צילום מסך, אינסטגרם

על אף הבורות, ההסתה והשקרים המביכים, קשה להתעלם מכך שהדוגמנית מחזיקה בקרוב ל-80 מיליון עוקבים הצורכים את התוכן שהיא מעלה ומשתפת, וכשברשת מתנהלת מלחמת הסברה לא פשוטה, קשה להתייחס בביטול לדברים אלו ולעבור עליהם בשתיקה.

לא מעט גולשים וגם ארגונים יהודיים וישראלים תקפו את חדיד ברשתות החברתיות, וכך גם הדוגמנית הישראלית בר רפאלי ששיתפה פוסט המראה את הילדים הישראלים השבויים בעזה ומיועדים להשתחרר במסגרת עסקת החטופים, לעומת האסירים שהורשעו בפשעים חמורים שמדינת ישראל משחררת בתמורה לחטופיה. רפאלי תייגה את חדיד וכתבה: "לתשומת לבך".

גם המפיק והמנהל המוזיקלי סקוטר בראון, העוסק לא מעט בהסברה למען מדינת ישראל, תקף את חדיד בעמוד האינסטגרם שלו, העלה כתבה על כך שחדיד העלה סטורי אנטישמי המתאר מחבל כ"שבוי מלחמה", וכתב: "אני יודע שאנשים מתכוונים לטוב, אבל כשאת טוענת שילד נחטף כשמתברר שזה היה נער שיצא ודקר לעיני המצלמה אזרחים חפים מפשע אקראיים, כולל ילד בן 12, ואז אמר "רציתי לדקור יהודים". בואו נבין את העובדות ממש לפני שאנחנו מפרסמים ל-78 מיליון אנשים".

וואלה! סלבס כאן כדי להזכיר, שבמידה ונתקלתם בתוכן מסית ושקרי כנגד ישראל, אין טעם לשתף אותו או להגיב לו בשלל דגלי ישראל וקללות עסיסיות שרק יגבירו את החשיפה לתוכן המזיק. הדרך הנכונה להתמודד עם תוכן שכזה היא פשוט לדווח עליו.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully