וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר האיומים בחרם: סלינה גומז תופסת צד במלחמת חרבות ברזל

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 11:03

השחקנית, הזמרת ובעלת מותג האיפור Rare Beauty, סלינה גומז, העלתה תגובה מכובסת ומצאה את עצמה עומדת תחת איומי חרם על העסק שלה מצידם של תומכי פלסטין. אבל התגובה שלה לאיומים רק הכניסה אותה עמוק יותר לבוץ

לקחו רק כמה שבועות ואיומים בחרם על מותג הביוטי שלה Rare Beauty עד שהשחקנית והזמרת סלינה גומז, שהיא גם בעלת חשבון האינסטגרם הנעקב ביותר בעולם עם 430 מיליון עוקבים, העלתה התייחסות למלחמת חרבות הברזל שהתחילה בעקבות הפוגרום של ה- 7 באוקטובר: "הלב שלי נשבר מלראות את הזוועה, השנאה, האלימות והטרור המתרחשים בעולם", מיד אחר כך התנתקה מהרשתות בעקבות התגובות שקיבלה.

על אף שגומז הודיעה כי היא מתרחקת מהרשתות החברתיות, החשבון העסקי של Rare Beauty המשיך להיות פעיל ועוד לפני שרוחות הסערה הקודמת התחילו להירגע, יצרה סערה חדשה סביב התבטאויות שנויות במחלוקת לאחר שהעלו פוסט עם הכיתוב: "משבר הומניטרי בעזה".

להצהרה הזאת נוסף גם טקסט ארוך: "אלפי אזרחים פלסטינים חפים מפשע נהרגו בהפצצות של ישראל, ומיליונים איבדו את ביתם ונותרו ללא גישה לאוכל, מים, תרופות ומצרכים בסיסיים להישרדות. חלק גדול מהקורבנות האלה הם ילדים. חובה להגן על אזרחים פלסטינים, נקודה".

בהמשך נכתב: "אנחנו שבורי לב ממתקפת הטרור הנוראית נגד אזרחים חפים מפשע בישראל בשבעה באוקטובר, גם חלק גדול מהם ילדים. אין סיטואציה שבה התקפות על אזרחים הן מקובלות. אנחנו מגנים בחריפות כל צורה של אנטישמיות ואסלאמופוביה", הוסיפו בחשבון המותג בהתייחסות לשבת השחורה שהביאה למותם של יותר מ- 1,400 בני אדם, ולפחות עוד 239 אנשים שעדיין מוחזקים בשבי החמאס במשך יותר מחודש.

בסוף ב- Rare Beauty לא שכחו לקרוא לעוקבים שלהם לתמוך בארגוני הצלב האדום, מגן דוד אדום והסהר האדום. כמובן שגם הטקסט הזה לא עבר חלק בגרון לאנשים רבים, כמו גם למיטשל בראד, ראש הקהילה של המפעל האמריקאי- ישראלי השיתופי: "היא נפלה קורבן ללחץ הקשה ששמים על מפורסמים להחרים ולעשות דמוניזציה לישראל", סיפר ל- TMZ

"במקום לדבר על הטבח של ה- 7 באוקטובר היא מעדיפה שקרים כדי להציל את העסק שלה שהיה תחת איום אחרי שמנכ"ל החברה, סקוט פירדמן, עקב אחרי חשבונות פרו- ישראלים. חבל שהיא בוחרת להרגיע את הבריונים שמאיימים להחרים את Rare Beauty על ידי זה שהיא בוחרת בדעה הטרנדית של פלסטינים שהם קורבנות של חמאס, בעזרת פרסום אמירה שמזוהה איתם באינסטגרם".

לא שמישהו ביקש, אבל גם תנועת ה- BDS שלחו את תגובתם ומשנתם על הנושא: "סלינה גומז היא אחת מתוך כל האמנים הרבים והדמויות החזקות בתרבות ברחבי העולם שקוראים להפסקת אש, צדק ולקיחת אחריות. היא מצטרפת לדמויות הוליוודיות, חוקרים ואמנים שחורים מובילים, סופרים ואמנים יהודים, סופרים בולטים, אמנים חזותיים ועוד רבים אחרים".

"כשמומחי האו"ם ואחרים מזהירים מרצח העם שנעשה לפלסטינים בעזה על ידי הישראלים, האמנים האלה בצד הנכון של ההיסטוריה. פלסטינים רבים קוראים לארגונים להפציר להפסקת אש ולסיום הדיכוי, כמו שעשו רבים נגד אפרטהייד בדרום אפריקה, כדי לתרום לחופש, צדק ושיוויון", מי מספר להם?

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully