וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יג'י חדיד שיתפה סרטון הטוען כי ישראל קוצרת איברי פלסטינים

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 13:48

הדוגמנית הפרו-פלסטינית ממשיכה במסע ההשמצות, ההסתה והשנאה שלה כנגד ישראל ומשתפת סרטון ישן הטוען כי ישראל קוצרת איברים של פלסטיניים ומשתמשת בהם לתרומת איברים

ג'יג'י חדיד. GettyImages, עיבוד תמונה
ג'יג'י חדיד/עיבוד תמונה, GettyImages

אם לרגע חשבנו שהדוגמנית ג'יג'י חדיד היא הרגועה מבני משפחת חדיד בכל מה שקשור להסתה כנגד ישראל ותמיכה בארגונים הפרו-פלסטיניים, במלחמה הזו מתברר מעל לכל ספק כי גם היא לוקחת חלק פעיל מאוד במכונת הרעל של המשפחה שמפיצה חצאי מידע במקרה הטוב ומידע שקרי לחלוטין במקרה הפחות טוב המסית כנגד ישראל למיליוני העוקבים שלהם ברשתות החברתיות.

אחרי שבמהלך סוף השבוע פירסמה חדיד סטורי בו טענה כי ישראל היא המדינה היחידה המחזיקה ילדים כשבויי מלחמה וכי :ישראל מבצעת חטיפה, אונס, השפלה, עינויים, רצח פלסטינים שנים על גבי שנים לפני 7 באוקטובר", כעת היא ממשיכה ומשתפת סרטון ישן הטוען כי בישראל מתבצעת קצירת איברים של פלסטיניים לצורך תרומת איברים.

בסרטון שעלה בחשבון האינסטגרם של משתמשת בשם Umme Murtaza, מספרת מורטזה לעוקבים שלה כי עליהם "לצפות בסרטון המטריד הזה, שבו גורמי בריאות הודו שהרשויות הישראליות קטפו איברים של פלסטינים מתים במשך שנים ללא הסכמתם". הקטע עצמו אותו שיתפה מורטזה לקוח מתוך תכנית התחקירים של אורלי וילנאי וגיא מרוז מלפני כעשור, ובמסגרת תחקיר על המכון לרפואה משפטית. בראיון שנעשה עם פרופסור מאירה וייס, מבקרת ידועה של המכון לרפואה משפטית, דובר על כך שהיה נהוג לקחת איברים מגופות שנחקרו במכון לצורך תרומת איברים, בין היתר של פלסטינים ועובדים זרים.

ג'יג'י חדיד מפרסמת סרטון הטוען כי ישראל קוצרת איברים של פלסטיניים. אינסטגרם, צילום מסך
ג'יג'י חדיד מפרסמת סרטון הטוען כי ישראל קוצרת איברים של פלסטיניים/צילום מסך, אינסטגרם
ידין גלמן תוקף את ג'יג'י חדיד. אינסטגרם, צילום מסך
ידין גלמן תוקף את ג'יג'י חדיד/צילום מסך, אינסטגרם

הקטע עצמו הוצא מעט מהקשרו, שכן בקונטקסט הרחב יותר דובר על נהלים שונים שהיו נהוגים במכון לרפואה משפטית בכל הנוגע ללקיחת איברים מגופות ללא ידיעת או הסכמת משפחות הנפטרים. ממשרד הבריאות נמסר בזמנו בטענה לתחקיר כי המשרד לא מודע לתופעות המתוארות בתחקיר וכי במהלך השנים בוצעו שינויים בהנהלת המכון לרפואה משפטית וכן בנהלים השונים. כך או כך, מדובר כאמור בקטע ישן ולא מאומת שהוצא מהקשרו בסרטון על מנת לשמש כתעמולה כנגד ישראל.

השחקן ידין גלמן, שנפצע קשה בקרב בבארי, העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו תקף את הדוגמנית אלו שבוחרים להאמין לשקרים ולא לעובדות: "מקורות המידע של העולם מגוחכים לחלוטין. ישראל הראתה הוכחות לכך שראשי חיילים נערפו, תינוקות שנרצחו במיטות שלהם, נשים שנאנסו באכזריות, אבל ג'יג'י חדיד, שאין לה השכלה או ידע או ראיות מפרסמת סרטון וזה עולה לכותרות ברחבי העולם".

במידה ונתקלתם בתוכן מסית ושקרי כנגד ישראל, אין לשתף אותו או להגיב אליו שכן זה רק יגביר את החשיפה לתוכן המזיק. הדרך הנכונה להתמודד עם סרטונים וחומרים שכאלו היא פשוט לדווח עליהם.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully