וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפציעה ומבית החולים: הראיון של ידין גלמן לרשת ה- CNN

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 10:33

השחקן ולוחם סיירת מטכ"ל במיל' ידין גלמן, נפצע קשות בשבת השחורה במלחמה על קיבוץ בארי שנכבש על ידי מחבלים וספג אבידות קשות ורבות. למרות שהוא עדיין מחלים מהפציעה, הוא ממשיך להילחם, הפעם בזירה הבינלאומית

הקרב על קיבוץ בארי בשבת השחורה היה אחד הקרבות הקשים שידעה מדינת ישראל. קהילה שלמה שנטבחה באכזריות ועכשיו מנסה בכל כוחה לאסוף את השברים ולהרים את עצמה מהאבל והשכול. באותו קרב מדמם על הקיבוץ מכיבושם הרצחני של מחבלי החמאס, נפצעו ונפלו גם אזרחים וגם חיילים. אחד מהפצועים מאותו בוקר טראומתי הוא השחקן ולוחם סיירת מטכ"ל ידין גלמן, שנפצע מירי בקרב פנים מול פנים מול המחבלים.

בימים אלה מתאושש השחקן בבית החולים, אבל זה לא מונע ממנו להמשיך להילחם למען המדינה גם בזירות נוספות וחשובות. אמש (שבת) העלתה כתבת החדשות אדוה דדון, בת זוגו של גלמן, לחשבון האינסטגרם שלה ראיון שערך השחקן לרשת ה- CNN.

בשיחה עם כתבות הרשת הדגיש גלמן כבר בהתחלה כמה חשוב לו לתת לאנשים את התמונה המלאה והאמיתית של מה שקורה במלחמה מול ארגון הטרור. כששיתף על תחושותיו חשף שלמרות שהוא במצב טוב יותר, עדיין יש לפניו שני ניתוחים בכתף ובמרפק שלו, שעדיין לא מתפקדים בעקבות הפציעה ובנוסף גם הריאה השמאלית שלו עדיין מחוררת, אך הוא נשמע אופטימי לגבי תהליך ההחלמה.

"הייתי עם הצוות שלי, חגגנו לי יום הולדת 30 ערב לפני כן. בבוקר למחרת כבר הוקפצנו כששמענו את הטילים", סיפר השחקן למגישות ה-CNN, "זאת הייתה שבת רגילה, זה היה חג בישראל. עלינו על הרכבים, נפרדנו מהחברים ובנות הזוג, ונסענו יחד מהמסיבה ליחידה".

"הדבר שהכי זעזע אותי זה שהיו פשוט גופות ברחוב, מדובר ברחוב רגיל בישראל ובדרך שהיינו צריכים צריכים לנסוע בה כדי להגיע מקיבוץ כפר עזה לבארי ראינו גופות של משפחות שנהרגו, נרצחו ונשרפו בחיים, ברכבים שלהם בדרך לבארי", הלוחם המשיך לתאר את הזוועות עד לכדי פרטים מאוד גרפיים, שזעזעו את המראיינות שהאזינו בקשב רב.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

  • עוד באותו נושא:
  • אדוה דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully