וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת ויטמין די: האקס של אריאנה נצפה לראשונה מאז הפרידה

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 14:58

דולטון גומז, בעלה לשעבר של כוכבת הפופ, אריאנה גרדנה, יצא לספוג קצת שמש בפעם הראשונה מאז דווח על הגירושים של השניים. וואלה! סלבס חונקת דמעות

בתוך כל השערוריה שמקיפה את אריאנה גרנדה בימים אלה, רוב תשומת הלב הציבורית התמקדה דווקא בבן הזוג החדש שלה, אית'ן סלייטר, ומי שהייתה אשתו כשהוא התחיל לצאת עם הכוכבת, לילי ג'יי. הבגידה שלו באם בנו הסעירה את העולם וגרמה לרבים ברחבי הרשתות החברתיות לכנות את הזמרת "הורסת משפחות".

מי שנעלם מהר מאור הזרקורים הוא דווקא הפרוד של גרנדה, איש הנדל"ן דולטון גומז, שנצפה במהלך סוף השבוע לראשונה מאז החלה כל סערת הגירושים, רגע לפני שגילינו על הבויפרנד החדש והנשוי שלה. גומז נצפה מבלה, או לפחות מנסה לבלות, ב- Barney's Beanery שבמערב הוליווד.

עדי ראייה סיפרו ל- TMZ שהוא נראה עצוב מאוד במהלך כל הערב והיה מסוגר בתוך עצמו. האצבע שלו הייתה עירומה מטבעת הנישואים שקישטה אותה בעבר ובכך אישר לעולם שגם מבחינתו, מערכת היחסים עם כוכבת הפופ נגמרה סופית.

אריאנה גרדנה ודולטון גומז. אינסטגרם, צילום מסך
היו זמנים יפים/צילום מסך, אינסטגרם

גומז וגרנדה נישאו בטקס אינטימי וקטן עם פחות מ- 20 אורחים, אחרי קצת יותר משנה יחד אותה בילו במהלך הסגרים של 2020. ההסתגלות לשגרה האמיתית של הכוכבת שברה את השניים והמרחק הפיזי שנוצר ביניהם בזמן שהייתה בצילומי הסרט "מרשעת" (Wicked) הכריע.

השמועות על משבר התחזקו כשהזמרת תועדה ללא טבעת הנישואים שלה בגמר ווימבלדון וכבר לא השאירו יותר מדי מקום ספק. עד שהגיעה ההודעה הרשמית על הגירושים אף אחד לא הופתע מהחדשות. מה שכן היה מפתיע, הייתה העובדה שהפרידה של השניים התרחשו הרבה לפני שמישהו שם לב, בימים הקרירים של חודש ינואר.

וואלה! סלבס לא יוצאת מהבית אחרי פרידה עד שהיא עושה לעצמה פוני בובה שמשדר מצוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully