וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נמאס להן: סלינה גומז עוקצת את ג'סטין והיילי ביבר

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 16:28

הדרמה בין סלינה גומז לזוג ג'סטין והיילי ביבר מסרבת להסתיים, עם עוד עקיצה שמלהיטה את הרוחות ומשגעת את המעריצים. וואלה! סלבס סקס והעיר הגדולה

כבר תקופה ארוכה שמעריצים בטוחים שמתקיימת סוג של מלחמה קרה בין שתי הכוכבות, הדוגמנית היילי ביבר מול השחקנית והזמרת סלינה גומז. גומז היא האקסית המיתולוגית של בעלה של הדוגמנית, כוכב הפופ ג'סטין ביבר, איתו יצאה שמונה שנים. מאז עברו הרבה חתולים שחורים בין השתיים, בעיקר בזכות מחנות המעריצים שנוצרו משני הצדדים.

בסבב הנוכחי של הקאט פייט, היילי העלתה סלפי לחשבון האינסטגרם שלה וציינה שהיא צופה לראשונה בסדרה סקס והעיר הגדולה. לאחר מכן סלינה העלתה לסטורי טיזר לקראת שחרור השיר החדש שלה "Single Soon".

בתמונה שהופיעה בטיזר היה פריים של מכתב פרידה, זהה למכתב הפרידה שמופיע באיזו סדרה? ניחשתם נכון, סקס והעיר הגדולה. אבל הזמרת לא הסתפקה בזה ובטיזר נוסף שהעלתה לחשבון הטיקטוק שלה, היא השתמשה בסאונד מתוך הסדרה בו גבר נשוי אומר לסמנת'ה: "זה נגמר, אמרתי לאשתי", והיא בתגובה שואלת: "מי זה?".

זה כל מה שהיה צריך כדי להדליק מחדש את המעריצים, שלא הצליחו להתגבר על מערכת היחסים בין הזמר לשחקנית שנגמרה אי שם בשנת 2018.

"היא מתייחסת להשמועות על הגירושים של ג'סטין ואשתו!" כתבה גולשת נרגעשת, ואילו אחר הוסיף "ג'סטין התקשר אלייך לאחרונה?".

מהיום בו היילי וג'סטין התחילו לצאת, חייה התמלאו בתגובות שנאה. המצב החמיר כשנודע על האירוסין של השניים והמעריצים עטו הדוגמנית כאילו הייתה טרף חי: שלחו לה איומים, מילים קשות ואיחולים נוראיים. אחרי ששיתפה על כך בפודקסאט Call Her Daddy, גומז וביבר דאגו להצטלם צמודות באירוע משותף כדי לנסות להרגיע את הרוחות.

המעריצים באמת לקחו צעד אחורה, אבל רק לקצת יותר מחודש. אחרי שהזמרת עקפה את כוכבת הריאליטי קיילי ג'נר כאדם הכי נעקב באינסטגרם, התחילה סערה נוספת כשמעריצים היו בטוחים שלא רק שג'נר לא לוקחת את ההורדה בדרגה ברוח ספורטיבית, היא גם יורדת על הגבות של גומז יחד עם חברתה הטובה ביבר בסטורי שלה. כן מה שקראתם, גבות.

אחרי המון תגובות שנאה שהגיעו אל שתי הבנות שנקלעו לסיטואציה, שהפכה להיות הרבה יותר גדולה מהן, כל אחת הפצירה במעריציה להפסיק עם תגובות השנאה. הדוגמנית ביקשה שיפסיקו לקלל בשמה אנשים אחרים, והשחקנית כתבה תגובות פוליטיות של שלום בתגובות על סרטון בחשבון הטיקטוק שלה.

וואלה! סלבס שולחת מסרים סמויים לאקס בעזרת העשן מטאבון הפיתות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully