וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלינה גומז חזרה לרשתות החברתיות עם בקשה למעריצים

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 17:49

אחרי שלקחה הפסקה מהרשתות החברתיות בעקבות הקרב הלוהט עם היילי ביבר וקיילי ג'נר, השחקנית והזמרת חזרה לטיקטוק עם מסר למעריצים להרגיע את הרוחות. וואלה! סלבס עלה של זית

סלינה גומז תגובות. טיקטוק, צילום מסך
סלינה גומז תגובות/צילום מסך, טיקטוק

לפני כשבועיים הרשת שוב סערה, אחרי שקרב ישן נפתח מחדש בין השחקנית והזמרת סלינה גומז לבין הדוגמנית היילי ביבר. לטובת מי שפספסו את הדרמה הלוהטת בין השתיים, נזכיר כי הקרב האחרון החל בסוף חודש פברואר, כשגומז (30) הדיחה מהפסגה את קיילי ג'נר (25), והפכה לאישה הנעקבת ביותר באינסטגרם. זמן קצר לאחר מכן, ג'נר וביבר העלו סטוריז תמימים לכאורה, אבל המעריצים היו משוכנענים שהן למעשה צוחקות על גומז בעקבות סרטונים שהעלתה על מצב הגבות שלה. כן, הגבות.

המעריצים הנחושים פתחו מחדש את קרב המחנות, שסחף מגיבים רבים ברחבי הרשת שתקפו את הצמד ביבר-ג'נר על התנהגותן הבריונית והמרושעת כלפי הזמרת. אך מי שהייתה לבסוף זו שלקחה הפסקה מהרשתות הייתה דווקא גומז שהודיעה: "אני אקח שנייה הפסקה מהמדיה החברתית כי זה קצת טיפשי. אני בת 30. אני מבוגרת מדי בשביל זה".

נראה שההפסקה הסתיימה, כשלפני יומיים (א') גומז העלתה סרטון של מוצרי איפור וטיפוח לחשבון הטיקטוק שלה וזכתה לתגובות אוהדות רבות. למרות שלא התייחסה עד כה במפורש לסכסוך, היא כן בחרה להגיב בצורה פוליטית למדי וכתבה לעוקביה בתגובות: "תודה ואהבה לכולכם. אני אסירת תודה מעומק הלב על כל אחד מכם. אתם עושים אותי שמחה" והוסיפה בקשה, "בבקשה תהיו נחמדים יותר ותתחשבו בבריאות הנפשית של אחרים. הלב שלי היה כבד ואני רוצה אך ורק טוב לכולם".

היחסים בין סלינה גומז להיילי ביבר ידעו מהמורות רבות בשנים האחרונות עקב היסטוריית היחסים של גומז עם האקס המיתולוגי, ג'סטין ביבר, שנשוי היום להיילי. גומז וביבר ניהלו מערכת יחסים שנמשכה און-אנד-אוף מספר שנים. בשנת 2018 השניים נפרדו וחודשים ספורים לאחר מכן הוא הציע נישואים להיילי והם התחתנו שנה לאחר מכן. בספטמבר האחרון ביבר התארחה בפודקאסט "Call her daddy", וסיפרה שמאז שנישאה לאליל הפופ, חוותה הרבה בריונות ברשת ממעריציה של הזמרת, שהאשימו אותה ב"גניבה" של ג'סטין מידי סלינה. חודש לאחר הראיון המדובר, גומז וביבר נפגשו באירוע ואף הצטלמו ביחד, משדרות לעולם שהכל לגמרי בסדר ביניהן.

וואלה! סלבס תמיד אוהבת דרמות טובות, כל עוד היא לא חלק מהן כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully