וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדות רעות: קיילי ג'נר והיילי ביבר צחקו על סלינה גומז והרשת סוערת

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 16:23

נראה שהאגו של קיילי ג'נר שברירי במיוחד, כשרגע אחרי שסלינה גומז עקפה אותה כאישה הנעקבת ביותר באינסטגרם, אשת העסקים וחברתה הטובה העלו סטוריז מרושעים במיוחד שגרמו לזמרת לצאת להפסקה מהרשתות החברתיות. וואלה! סלבס That was so fetch!

סלינה גומז, היילי ביבר, קיילי ג'נר. צילום מסך, עיבוד תמונה
On Wednesdays we wear pink/עיבוד תמונה, צילום מסך

זוזו הצידה מלחמות העולם, מאבק חדש-ישן התעורר בשנית וסוחף אחריו את האינטרנט. כוכבת הריאלטי קיילי ג'נר והדוגמנית היילי ביבר העלו סטוריז תמימים לכאורה, אבל המעריצים משוכנענים שהן למעשה צוחקות על הזמרת והשחקנית סלינה גומז, מה שגרם לאחרונה לצאת להפסקה מהרשתות החברתיות, לא לפני שהיא הכניסה לתמונה גם את החברה הטובה ולמודת הקרבות- טיילור סוויפט.

אם חייתם על פלנטה אחרת בשנים האחרונות, הנה לכם אירועי הפרקים הקודמים: סלינה גומז וג'סטין ביבר ניהלו מערכת יחסים שנמשכה און-אנד-אוף מספר שנים. בשנת 2018 השניים נפרדו וחודשים ספורים לאחר מכן הוא הציע נישואים להיילי והם התחתנו שנה לאחר מכן. בספטמבר האחרון ביבר התארחה בפודקאסט "Call her daddy", וסיפרה שמאז שנישאה לאליל הפופ, חוותה הרבה בריונות ברשת ממעריציה של הזמרת, שהאשימו אותה ב"גניבה" של ג'סטין מידי סלינה. חודש לאחר הראיון המדובר, גומז וביבר נפגשו באירוע ואף הצטלמו ביחד, משדרות לעולם שהכל לגמרי בסדר ביניהן.

סלינה גומז היילי ביבר. אינסטגרם,
ואם רק שלום, אז שיהיה שלום בינינו/אינסטגרם

מכאן העניינים שוב חוזרים להסתבך, כשבינואר האחרון פורסמו ברשת תמונות פאפרצי מאוד לא מחמיאות של סלינה גומז בבגד ים, וזמן קצר לאחר מכן ביבר העלתה סרטון לטיקטוק שלה ביחד עם קנדל ג'נר וג'סטין סקיי בליפסינק למילים: "אני לא אומרת שזה מגיע לה, אבל אני אומרת שהתזמון של אלוהים תמיד נכון". המעריצים הזועמים קישרו את הווידאו לתמונות הפאפרצי של גומז, מה שגרם לביבר להגיב: "אני אף פעם לא מגיבה לדברים מהסוג הזה, אבל עשינו ערב בנות וצילמנו סרטון עם סאונד אקראי סתם בשביל הכיף. זה לא מכוון לאף אחד", לבסוף היא גם הורידה את הסרטון.

הסכסוך לא הסתיים כאן, אלא ממשיך להסתעף, כשאל הקלחת הרותחת הצטרפה גם קיילי ג'נר. הפיצוץ הפעם החל כשגומז העלתה סרטונים ברשתות החברתיות שלה בהם היא צוחקת על כך שהיא דיללה את הגבות שלה יתר על המידה. ג'נר, התעצבנה כנראה על כך שהיא נעקפה על ידי גומז כאישה נעקבת ביותר באינסטגרם כמה ימים לפני כן, והעלה אל הסטורי שלה תמונה תמימה לכאורה, אבל ללא שום הקשר קודם ועם הכיתוב על הגבות: "זאת הייתה תאונה???" ולאחר מכן סטורי נוסף עם צילום מסך של שיחת פייס-טיים שלה ושל ביבר כשהמצלמה, ניחשתם נכון, בדיוק על הגבות של השתיים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קיילי ג'נר סטורי גבות. אינסטגרם, צילום מסך
שמשון/צילום מסך, אינסטגרם
קיילי ג'נר והיילי ביבר סטורי גבות. אינסטגרם, צילום מסך
ויובב/צילום מסך, אינסטגרם

מאז פרסום הסטורי הרשת לא רגועה, כשהגולשים תוקפים את ג'נר וביבר על התנהגותן הנבזית כלפי גומז ובטוחים שלא מדובר בצירוף מקרים תמים, אלא בבריונות מרושעת במיוחד. ג'נר אף הגיבה לסרטון שעלה בטיקטוק ומדבר על המקרה: "אני לא משחירה את סלינה לעולם, ואפילו לא ראיתי את הפוסטים שלה בנוגע לגבות! אתם עושים סיפור מכלום, זה מטופש!". גומז בעצמה הגיבה גם היא, וכתבה: "מסכימה עם קיילי. זה מיותר. אני מעריצה של קיילי!".

למרות מחוות השלום שהוחלפו בין השתיים, כמה ימים מאוחר יותר מעריצים עלו על תגובות של גומז מהימים האחרונים לסרטונים ישנים בטיקטוק, בהם רואים את ביבר עושה פרצוף נגעל כשאלבום של חברתה הטובה של גומז, טיילור סוויפט, הוזכר. גומז הגיבה: "אני מצטרת, החברה הכי טובה שלי הייתה ותמשיך להיות אחת מהטובות ביותר במשחק".

תגובתה של גומז המשיכה לתדלק את אש המעריצים המקוששים כל פיסת תמונה, סטורי ותגובה הקשורה בעניין למלחמת האשמות הכוללת בין מחנות המעריצים. אך נראה כי לגומז נמאס ממשחקי התיכון, ובטיקטוק לייב שהיא ערכה לאחרונה היא הודיעה כי היא לוקחת הפסקה מהרשתות החברתיות: "אני כל כך מבורכת. יש לי את החברים הכי טובים, המעריצים הכי טובים ולא יכולתי להיות מאושרת יותר. אני אוהבת את מי שאני. וכן, אני אקח שנייה הפסקה מהמדיה החברתית כי זה קצת טיפשי. אני בת 30. אני מבוגרת מדי בשביל זה".

וואלה! סלבס אף פעם לא אוהבת לראות קרבות בין נשים, אבל לא יכולה להכחיש שהיא חיה בשביל רגעים כאלו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully