וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופה! היילי ביבר חושפת סודות מחדר המיטות שלה ושל ג'סטין

עודכן לאחרונה: 28.9.2022 / 12:06

הדוגמנית ואושיית הרשת התארחה בפודקאסט ודיברה בפתיחות על חיי המין שלה ושל בעלה, ג'סטין ביבר. אז מה התנוחה האהובה עליה ומה הדבר הכי סקסי שהוא עושה? וואלה! סלבס מיסיונרית

היילי בולדווין, ג'סטין ביבר. GettyImages
כמובן. היילי וג'סטין ביבר/GettyImages

היילי וג'סטין ביבר מעולם לא חששו להביע חיבה בפומבי, ואין שטיח אדום בו הם לא מתנשקים ומתלטפים לעיני המצלמות. הם לא חוסכים גם ברשתות החברתיות, אבל הדוגמנית החליטה לקחת את הפתיחות שלב אחד קדימה, ודיברה בכנות מטורללת על חיי המין שלהם.

ביבר התארחה בפודקאסט "Call Her Daddy", וסיפרה על השנאה והבריונות שחוותה לאחר שהתחילה לצאת עם ביבר, על הטיפול הפסיכולוגי שעברה בעקבות ההתנכלות לה ועל חיי הנישואים שלהם. הייתה גם התייחסות לאקסית המיתולוגית סלינה גומז, אולם מי שהאזין לשיחה עד סופה, הגיע לחלק המעניין באמת: סקס.

"אני אוהבת סקס בעיקר בערב, אבל גם בוקר זה נחמד", אמרה ביבר. "אני מרגישה מוזר לדבר על זה, כי ההורים שלי יאזינו לתכנית וזה קרינג' ברמות. חוץ מזה, יש לי תיאוריה לפיה סקס של אנשים נשואים לא באמת מעניין אף אחד".

היילי נשאלה האם מישהו ניסה לעשות איתם שלישייה, והשיבה בשלילה: "אני לא אסכים לזה. אני מרגישה שרעיונות כאלה יכולים להיות מהנים ומרגשים, אבל זה לא יעבוד לנו. יש אנשים שמנהלים מערכות יחסים פתוחות, אבל אני חושבת שהדברים האלה תמיד מסתיימים ברע. אין דרך חזרה מצעד כזה, ועבדנו מאוד קשה כדי להגיע לאן שהגענו, לבטוח זה בזו. אני לא ארגיש בנוח עם רעיון כזה, וגם הוא לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
היילי ביבר, ג'סטין ביבר, מט גאלה 2021. GettyImages
חם פה!/GettyImages

בהמשך, היילי נשאלה על התנוחות האהובות עליה ועל ג'סטין. "זה משתנה, יש תקופות. אנחנו לא מקובעים, יש את הדברים הקבועים שאנחנו חוזרים אליהם. אני מאוד אוהבת דוגי סטייל".

ומה ביבר עושה כדי להדליק את אשתו היפה? "יש הרבה דברים. עבורי, נשיקות הן ביג דיל, גם לפני שהתחתנו. הקשר בינינו מאוד חשוב לו. אנחנו יכולים לשכב במיטה ולדבר, לנהל שיחה כיפית, וזה לגמרי עושה לו את זה".

וואלה! סלבס הייתה מדברת על מין בחופשיות, אם רק היה לה כזה. ניחא, היא תשב לבד בחושך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully