וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המלכה חזרה!": סלינה גומז משאירה אבק לקיילי ג'נר באינסטגרם

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 13:40

השחקנית והזמרת שזכתה השנה לעדנה מחודשת כובשת פסגה ישנה-חדשה, כשבדרך היא עוקפת את כוכבת הריאלטי ואשת העסקים הצעירה. וואלה! סלבס מאבקי תחתית

סלינה גומז. אינסטגרם, צילום מסך
הריעו למלכה! סלינה גומז/צילום מסך, אינסטגרם

לא מעט דברים מעסיקים את תושבי כדור הארץ: משבר האקלים, מלחמות בין מדינות, רפורמות משפטיות וגם כמה עוקבים יש לכל אחד באינסטגרם. ביצת הרשת החברתית מלאה במאבקי כוחות שונים, כשרבים עוסקים ללא הרף במי נמצא באיזה מיקום ברשימת מספר העוקבים. והנה, קיבלנו עלייה חדשה - ישנה לפסגה בגזרת הנשים הנעקבות ביותר.

סלינה גומז (30) הדיחה מהפסגה את קיילי ג'נר (25), והפכה לאישה הנעקבת ביותר באינסטגרם עם לא פחות מ-381 מיליון עוקבים, והותירה את ג'נר מאחור עם 380 מיליון עוקבים "בלבד". זוהי למעשה החזרה לפסגה של גומז, שכבר הייתה בעבר האישה הנעקבת ביותר בשנת 2019. מי שהדיחה אותה בזמנו הייתה הזמרת אריאנה גרנדה שהודחה לאחר מכן על ידי קיילי. לגרנדה, אגב, יש היום רק 357 מיליון עוקבים.

מי שהתלהבו מהמעמד החדש-ישן של הזמרת היו מעריציה, שמיהרו להכריז עליה בטוויטר כ"מלכת האינסטגרם": "סלינה גומז היא שוב האישה הנעקבת ביותר באינסטגרם. המלכה חזרה!" צייץ אחד המעריצים ואחרת הוסיפה: "המלכה המקורית של האינסטגרם".

וואלה! סלבס גם נחשבת למלכה המקורית, אבל לא של האינסטגרם אלא של קניון לב כרמיאל. אל תשאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully