וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאט פייט ממשיך? היילי ביבר דיברה על סלינה גומז

4.7.2023 / 5:20

אחרי הרבה ציפורניים, בריונות, ותגובות נבזיות של מעריצים היילי ביבר פתחה מחדש את היחסים המבעבעים בינה לבין האקסית המיתולוגית של בן זוגה, סלינה גומז. וואלה! סלבס די כבר

הסכסוך המתמשך בין הדוגמנית היילי ביבר לשחקנית והזמרת סלינה גומז ממשיך לעורר עניין כשהיילי פתחה הכל בריאיון ל-"Bloomberg's The Circuit".

כזכור, הסיבה לקרע בין השתיים היא לכאורה העובדה כי היילי נשואה לג'סטין ביבר, איתו יצאה בעבר סלינה גומז למשך שמונה שנים. מאז, עולות פעם אחר פעם שמועות על סכסוך ביניהן שקיים בעיקר אצל המעריצים של השתיים.

כעת, היילי פתחה שוב מחדש את הסערה המבעבעת בלי הפסקה ברשת סביב הסכסוך בין השתיים ואמרה: "אני לא חושבת שזה קשור אליי. זה קשור לשנאה השפלה והמגעילה שיכולה להגיע מסיפורים מומצאים לחלוטין. זה יכול להיות ממש מסוכן". היא הסבירה והוסיפה: "אני לא בסדר עם הפילוג שהדבר הזה גרם, ואני גם לא אוהבת את רעיון 'המחנות' שנוצרו בקרב המעריצים. אני פשוט לא בקטע של זה".

ג'סטין ביבר, סלינה גומז. GettyImages
אהבה ישנה/GettyImages
היילי בולדווין, ג'סטין ביבר. GettyImages
התמסד ושכח/GettyImages

הדוגמנית הביעה גם הסתייגויות רבות בנוגע לשמועות שצצו בחודש שעבר בהן היילי לכאורה דחקה במעריציה להפסיק להשאיר תגובות מרושעות על פוסטים של סלינה ברשתות החברתיות. "אני לא רוצה שישאירו תגובות מרושעות או גסות בשמי על פוסטים של מישהו אחר, אני לא תמכתי או אתמוך בתגובות שנאה, מרושעות ומגעילות מסוג זה", כך שיתפה הכוכבת בסטורי באינסטגרם שלה.

וואלה! סלבס הסתכסכה עם בת אחותה בגלל אהבה לגבר. חופית תוותרי כבר, הוא שלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully