וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקס המתוק והקומיקאית: פריצות השנה של וואלה! סלבס

עודכן לאחרונה: 15.9.2023 / 9:03

השנה החולפת הייתה מלאה בכוכבים שפרצו לחיינו, למרות שחלקם היו פה כבר מזמן אבל חשפו צדדים שלא הכרנו. מהאקס של נועה קירל ועד סתיו קצין, כי אף רשימה לא שלמה בלי סתיו קצין - קבלו אותם!

תומר הכהן/יח"צ

השנה החולפת הייתה דרמטית במיוחד, וזה עוד לפני שדיברנו על רבע סלב. המהפכה המשפטית, האלימות הקשה בחברה הערבית, הפיגועים והלך הרוח הכללי שמרגיש כאילו כל הנזירות העיוורות צדקו והעולם מגיע לקיצו.

בין ייאוש לעצב, היו כמה סלבס שהגיחו ורוממו את רוחה של וואלה! סלבס. נכון, חלק מהם היו כאן עוד לפני תשפ"ג, אבל השנה יצאו מהם צדדים חדשים ומטריפים שהצליחו לנחם אותנו. קבלו אותם!

תומר הכהן, אתה יכול לצאת איתנו!

תומר הכהן ונועה קירל. אינסטגרם, צילום מסך
תומר הכהן ונועה קירל/צילום מסך, אינסטגרם

היה קשה שלא להתאהב במי שהיה בן הזוג המסור של הזמרת נועה קירל, הדוגמן תומר הכהן. המסע המשתוף של השניים לאירוויזיון, בזמן שהכהן זז הצידה באלגנטיות ונתן לקירל לככב באור הזרקורים, חשף גבר מתוק שלא מרגיש מאוים מבת הזוג שלו ומעדיף ללמוד מדעי המחשב ולהכין לה פנקייקים ללא גלוטן.

למרבה הצער, מערכת היחסים לא צלחה ואחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם על משבר חמור בין השניים, הם החליטו להיפרד. הדמעות עוד לא יבשו על הלחיים וקירל כבר הוצמדה לכדורגלן דניאל פרץ. אבל אנחנו כאן כדי להרים לתומר המתוק, שיצא האיש המהמם והבוגר בפרידה הזו.

הרגישות של הכהן לא הפסיקה לגעת, ולא רק שהוא פרגן לקירל על הסינגל "דה ז'ה וו", הוא הודה בפני וואלה! סלבס שקשה לו: "יש בי צד חלש וכואב, קשה לי הייתה תקופה מהממת, אני עדיין אוהב אותה. דברים לא משתנים ביום אחד".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

סתיו קצין היא לא פריצה, היא צונאמי

האח הגדול סתיו קצין. רן יחזקאל,
האח הגדול סתיו קצין/רן יחזקאל

היה קשה לפספס את סתיו קצין בנוף של בית האח הגדול, כי בכל זאת מדובר באישה מאוד בולטת: תוספות השיער המוגזמות, האופי המורכב, פילוג העם משל הייתה טלי גוטליב מול אסתר חיות.

תגידו מה שתגידו, אבל לא הייתה אופציה להישאר אדישים אליה מהרגע הראשון. בחודשים האחרונים נוצרו שני מחנות של בעד ונגד הברבי בעקבות שפע הריבים וההתנהגויות הבעייתיות בבית, שלוו ברגעים נדרים של כנות, פתיחות ואמפתיה.

אפשר לאהוב את סתיו קצין, ממש קל לשנוא אותה, אבל בפועל מדובר בחומר שהיה חסר לנו בביצה המקומית. אביבית בר זוהר על טורבו, אופי שנלקח מעקרות בית אמיתיות והשלמה עם העובדה שישנאו אותה וזה בסדר גמור, כל עוד יאייתו את השם שלה נכון.

דיאן שוורץ היא מטריושקה מלאה בהפתעות

דיאן שוורץ. אינסטגרם, צילום מסך
דיאן שוורץ/צילום מסך, אינסטגרם

בתור דיירת בבית האח הגדול, ראינו בעיקר את הצדדים הפחות יפים של הדוגמנית דיאן שוורץ. מיד לאחר הדחתה היא עברה תקופה לא פשוטה, בה התמודדה עם ההשלכות הקשות של המילים שאמרה בפריים טיים. במהלך העונה האחרונה שוורץ נכנסה שוב לבית האח, הפעם כאחת מהאטרקציות שמספקים לדיירים המשועממים, וזכתה לסגור מעגל.

מה שלא ראינו בבית האח הגדול היה חוש ההומור שלה, שנגלה לנו באפליקציית הת'רדס ששרדה פחות מזמן מהזוגיות שלה עם נתנאל רודיציקי. שוורץ היא אישה מצחיקה, צינית ומאוד מודעת שהצליחה להפוך לאחת הדמויות הנעקבות ביותר ולגמרי בצדק. את המשפט הבא אף אחד לא אמר מעולם: אם כבר בנתנאל עסקינן, שוורץ הצליחה להפתיע אותו גם בגזרת הגברים איתם יצאה השנה.

הדוגמנית יצאה לתקופה קצרה עם נהג הפורמולה 1 לאנס סטרול, אבל זו הייתה הקדמה לשוק האמיתי שהגיע אחרי שהתברר ששוורץ יצאה עם רביד פלוטניק. פשר החיבור בין השניים לא היה ברור לאף אחד מהגולשים ונותני הדעת ברחבי הרשתות החברתיות, אבל זה לא משנה כי השניים נפרדו אחרי פחות מחודשיים יחד.

אנחנו הכי אוהבים את טליה ברטפלד, שתדעו לכם

טליה ברטפלד. אור גפן,
טליה ברטפלד/אור גפן

הקומיקאית טליה ברטפלד פרצה לחיינו עוד לפני שהגיעה למסך הטלוויזיה, דרך אפליקציית הטיקטוק. משם בעזרת כישרון ואמביציה הצליחה לפרוץ היישר לסדרות טלוויזיה ולהרים מופע סטנדאפ.

קטעים ממנו הפכו לויראליים, בין היתר בזכות הופעת האורח של ליהיא גרינר, שהציתה מחדש את ריב "החבר בחתונה" מול אביבית בר זוהר AKA הסכסוך האהוב עלינו בתולדות מדינת ישראל.

למרות הפריצה המהירה והעובדה שהפכה בעיני רבים להבטחת השנה בעולם המשחק והקומדיה, ברטפלד עשתה בחירה אמיצה שלא בטוח שאדם אחר היה מסוגל לעשות, בטח שלא בכנות הלא מתנצלת שמאפיינת אותה, ולקחה הפסקה מהתהילה כדי לטפל בהפרעת האכילה איתה מתמודדת.

על אף שהבחירה הייתה לא פשוטה, התמיכה של הסביבה הייתה מרגשת מאוד. בימים אלה מככבת ברטפלד בתוכנית "לבד בבית" של כאן חינוכית, ובעבר סיפרה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה שאפילו הפקת התוכנית מתחשבת בלוח הזמנים של האשפוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully