וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברקת העונה או בלתי נסבלת? הרשת נקרעת סביב סתיו קצין

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 14:47

משתתפי התכנית "האח הגדול" עוד לא נמצאים שם חודש, אבל כבר יש מתמודדת אחת שגורמת לפיצול ברשת, בין אלו שבטוחים כי מדובר בנפש עדינה ורכה לבין מי שמוכנים להשבע שמדובר בזיוף ומשחק. וואלה! סלבס אייקון

סתיו קצין ברבי האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
שה תמים או שחקנית לתפארת? קצין בבית האח/צילום מסך, רשת 13

כמעט בכל עונה של "האח הגדול" יש דמות אחת בולטת במיוחד, שמושכת את תשומת לבם לא רק של אנשי ההפקה, אלא בעיקר של הצופים שמנסים לנתח ולהבין אותה, מה שיוצר לא מעט ויכוחים וסערות ברשת. העונה הזו אמנם עדיין בחתיוליה, אבל נראה שכבר אפשר להכתיר את אחת המתמודדות שישארו איתנו גם הרבה אחרי שהיא תגמר.

סתיו קצין נכנסה לבית כרוח סערה, עם לוק ורוד שקשה לפספס. עוד לפני שנכנסה לבית היא העניקה לוואלה! סלבס ראיון קצר בו סיפרה על המראה שלה והתגובות שהיא מקבלת וגם על התכניות לגבי בית האח. היא שיקרה תחילה לדיירים שהיא רווקה בת 23, אבל אחרי זמן קצר כבר חשפה את האמת שהיא בת 33, גרושה ואם לשניים. מאז היא הספיקה לחולל לא מעט עניין, כשבין קליעת צמות לשאר הדיירות וייבוש השיער (במשך שעה!), היא רבה עם רוב דיירי הבית, בעיקר סביב נושא האוכל והחבאתו בארון שלה.

ברשת לא נשארו אדישים, וכבר החלו בדיונים התוהים על קנקנה של קצין. חלק מהצופים טענו כי היא משחקת למצלמות מתוך ידיעה שהיא תעורר עניין ובכך ישאירו אותה יותר בתכנית. בין התגובות היו לא מעט שטענו כי מדובר ב"בחורה מעצבנת" ושהיא "עושה בכוונה כדי להכעיס את הדיירים": "מתחשבים בה והיא עושה דווקא. רואים שהיא הגיעה מוכנה לתכנית, יודעת מה להגיד ומה מביא קהל" טענה אחת העוקבות ואחרת הוסיפה: "היא ממש לא מסכנה כמו שהיא נראית. מדברת מסריח לדיירים האחרים. שיגעה את רבי".

בין התגובות היו מי שניסו להבין אותה וטענו כי שאר הדיירים שופטים אותה לחומרה ואף מובילים עליה חרם: "היא הכי אמיתית ולא פייק כמו כולם. הם מרשים לעצמם לדבר עליה ושוכחים שהיא אמא לילדים", נכתב בתגובה אחת ובתגובה נוספת: "עושים עליה חרם וזה מגעיל. היא קורעת ועושה את העונה!!". לא מעט תגובות מצאו דימיון לדיירת עבר בבית, אביבית בר זוהר, שהתייחסה לכך בעצמה בעמוד האינסטגרם שלה: "ממרח השחר היה האוכל שלי בבית! כולל פפיונים בשיער. אם כבר העתקה, תעשי את זה כמו שצריך עם סטייל ואנושיות".

וואלה! סלבס מחביאה אוכל מאז ומתמיד, וחסר למי שרק ינסה לגעת לה בו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מה דעתכם על סתיו?

זאב בתחפושת
שה תמים
5172 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully