וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלתה לגדולות: דיאן שוורץ כובשת את הרשת החברתית החדשה

9.7.2023 / 11:58

אם לא הספקתם לעקוב אחרי כל שהתרחש באפליקציית Threads החדשה, אי אפשר להאשים אתכם. בין פיד דיאן שוורץ לביף של בן זיני, לא ברור איך היה זמן לאנשים ללכת לים הסופ"ש. אל דאגה, אנחנו כאן כדי לסכם לכם את כל מה שהיה. וואלה! סלבס קסקסה

דיאן שוורת בת'רדס. Threads, צילום מסך
דיאן חשבת על הסבת מקצוע?/צילום מסך, Threads

בחמישי האחרון הושקה האפליקציה Threads שמרגישה כמו המכה הראשונה בקרב בין מארק צוקרברג לבעלים של טוויטר, אילון מאסק. עם דגש על תוכן כתוב, הסלבס הצטרפו בהמוניהם במהלך סוף השבוע, הכניסו אותנו למוחם, וגילו לנו מי בפה שלהם.

מי שהייתה מהראשונות להצטרף לאפליקציה הייתה דיאן שוורץ,שהפכה במהרה לפופולרית אחרי שגילתה חוש הומור מפותח ובעיקר, אפס מחסומים למה שיוצא לה מהמקלדת. עם ממים ות'רדס על נושאים שונים ומשונים, מיציאות בשירותים ועד תלונות על רמת הטרחנות בפלטפורמה, כבשה שוורץ את הרשת, הוכתרה למלכת הת'רדס הישראלית על ידי לא מעט גולשים ולא שכחה לעקוץ את מי שפחות התחבר : "חשבתי שהטרחנים ישארו באינסטגרם". כולנו קיווינו.

שרית וסטטיק בת'רדס. Threads, צילום מסך
מודעות שיא/צילום מסך, Threads

מי שעוד חגגה על האפליקציה במהלך הסופ"ש הייתה שרית פולק, שדאגה לעדכן עד כמה היא רווקה ולא פספסה גם קרב עקיצות קטן מול האקס סטטיק. בת'רד משותף נראה היה ששרית מנסה לעקוץ את סטטיק אחרי שהתבלבל בין "אם"ל-"עם". סטטיק מצידו לא נשאר חייב והגיב: "אני לא מתקן אותך באנגלית". שרית כנראה הבינה שמדובר במלחמה אבודה וחתמה את השרשור ב- "ניצחת". אין דבר מוערך ממודעות עצמית.

בכלל, נראה שסטטיק הגיע לכבוש את האפליקציה החדשה, לא שהיה אפשר לצפות למשהו אחר מאיש של מילים. ממים שצוחקים על זה שסטטיק ודיאן מחזיקים על גבם את כל הפלטפורמה עלו בכמויות ממספר משתמשים שונים שניסו לעקוב אחרי השטף שהזמר העלה לאפליקציה. בואו רק נקווה שהמחוייבות החדשה של השניים לאפליקציה לא תשכיח מהם דברים בסיסיים כמו מקלחת, אבל בינתיים הם דואגים להודיע לפני שעוזבים את המסך, למקרה שדאגתם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בן זיני נגד נדיר אליהו ואדיר מזרחי. Threads, צילום מסך
כולם מתפוצצים למרות שביקשנו לא להתפוצץ/צילום מסך, Threads

מי שעוד הגיע לזירת ההאבקות וישר נכנס לקרב הוא בן זיני שמצא עצמו מסוכסך, כבר בימיה הראשונים של האפליקציה. זיני הציע לעוקביו הגרלת מתנה, וזכה למתקפה לא צפויה מצדו של אושיית הרשת נדיר אליהו, שהציע לו לחזור ולעסוק בוולגים ביוטיוב: "איףףף תעשה וולוגים די".

הסכסוך לא נגמר פה, אחרי החלפת העלבות ועקיצות בין נדיר לבן, והצטרפותו של המאפר ואושיית הרשת אדיר מזרחי לטובתו של אליהו, העלה בן זיני: "גם אתם לא מבדילים ביניהם?" ותייג את השניים. נדיר הגיב בעקיצה שירדה נמוך מאוד, עלייה גם זכה לאחר מכן ללא מעט ביקורות של עוקבים אחרים: "אתה לא מבדיל בין ילדות בגיל 16 לנשים בגיל 26 אז לא ציפיתי שתבדיל גם פה" כתב אליהו. למישהו יש מרווה כדי לטהר את האווירה?

לי מנחם נגד הת'רדס. Threads, צילום מסך
קול של שפיות./צילום מסך, Threads

מי שלא ממש התחברה לכל הקונספט של הרשת החדשה הייתה לי (ליקוש) מנחם, שהעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה (זוכרים את האפליקציה הזו?) בו היא שיתפה על תחושותיה לגבי ת'רדס, שהידרדרה בצורה מרשימה ובמהירות האור לאפליקציה מלאה ברעל: "אנשים מנסים לצאת שם שנונים ומצחיקים על גב של ריבים והשחרות" כתבה והוסיפה: "מי שמעיזה להגיד משהו נגד זה, כיתת היורים "השנונה" של האפליקציה נכנסת בה כמו כיתת יורים תחת המשפט: תחזרי לאינסטגרם תהיי יפה ותשתקי". ליקוש לא סיימה בזאת ויצאה להגנת משפיעניות נוספות שכנראה נפגעו: "מעדיפה להיות יפה פה ושותקת שם מאשר הגועל נפש הזה שנהיה שם על גבן של בנות שעובדות, מצליחות, יפות, חכמות ואנושיות". פריוד.

וואלה! סלבס נהנתה לחמוק מהריבים של ארוחת שישי כדי לקרוא ריבים בת'רדס, ושוקלת ברצינות ללכת לגמילה מהאפליקציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully