וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפשר להתחיל עם קוד קופון?": הסלבס הגיעו לרשת החברתית החדשה

6.7.2023 / 11:36

נראה שלסלבס לא הספיקו שלל הפלטפורמות והרשתות החברתיות, כי עם כניסת השחקנית החדשה לשוק- כולם מיהרו להצטרף. אז מי פתחו בדף חדש ומי המשיכו ביף ישן? וואלה! סלבס וי כחול

ה-Threads של קרן שחם. Threads, צילום מסך
ביפ או ביף?/צילום מסך, Threads

מרגיש כאילו קמנו ליום חדש שבו מלחמת הכוחות בין מארק צוקרברג לאילון מאסק עלתה שלב, וכתוצאה קיבלנו רשת חברתית חדשה בשם "Threads" מבית מטא, שהמטרה שלה היא להתחרות בטוויטר וכבר עברה את רף 10 מיליון מצטרפים חדשים. כמובן שגם הסלבס שלנו, שעבדו קשה על הווי הכחול שלהם, לא פספסו את ההזדמנות, והצטרפו גם הם לפלטפורמה המסקרנת.

משפיענית הרשת דנית גרינברג התחילה חזק בפלטפורמה ולא חסכה במילים: "זהו זה כבר הפך לבית זונות", דוגרי לא ציפינו לשום דבר אחר. דנית לא עצרה שם, והשתמשה באפליקציה בדיוק כמו שנועדה שישתמשו בה, ויצרה שרשור שבו היא הספיקה כבר גם לקדם קמפיין וגם לדון על כל מה שבוער באמת: "מעיין אדם וקרן שחם כבר פה?". התשובה היא לא וכן.

ה-Threads של שרית פולק. Threads, צילום מסך
אם לא נצחק נבכה./צילום מסך, Threads

אושיית הרשת קרן שחם, שרק אתמול הספיקה להסתכסך כאמור עם מעיין אדם, העבירה את הריב גם לפלפטורמה החדשה, וניכר שהויכוח בעיקר שיעשע אותה: "זה לא ביפ אם לא קראו לך חתיכת רעה". בגזרת ההומור העצמי הייתה גם לא אחרת משרית פולק שכתבה: "מעניין אם מערכת היחסים שלי עם האפליקציה הזו תהיה יציבה", נקווה שכן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הThread של מאיה ורטהיימר. Threads, צילום מסך
חיכינו לך/צילום מסך, Threads

מי שעוד ניצלה את ההזדמנות להצטרף לפלטפורמת במה נוספת היא, איך לא, השחקנית ואושיית הרשת מאיה ורטהיימר שהעלתה מים של עצמה וכתבה: "יו עוד רשת חברתית!!! זה בדיוק מה שהיה חסר לי". מי שעוד אמר את מה שכולנו חושבים ומרגישים היה חבר שלישיית "מה קשור" שלום מיכאלשווילי שכתב: "לא בטוח שאני בנוי לעוד רשת חברתית", להכל מתרגלים בסוף שלום היקר.

הThread של אביה פרחי. Threads, צילום מסך
מהפה שלך לאלוהים./צילום מסך, Threads

מי שעלתה על סוגייה מעניית בהקשר לפלטפורמה החדשנית היא שדרנית הרדיו אביה פרחי שכתבה: "ואולי זה בעצם מבחן למנהלת הסושיאל החדשה של נועה קירל?", הערה שהגיעה בעקבות הפרידה של קירל ממי שהייתה מנהלת הסושיאל שלה רוני פרץ אחרי שנתיים של עבודה משותפת יחד.

הThread של קריס ג'נר. Threads, צילום מסך
אמל'ה/צילום מסך, Threads

כמובן שהאפליקציה החדשה והמרגשת לא פסחה גם על הכוכבים והכוכבות מעבר לים שגם הם השיקו את נוכחותם בפלטפורמה בנימה של שעשוע וצחוק. ממש כמו המאמא-ג'אר קריס ג'נר שהעלתה תמונה שלה מתוך תוכנית הריאליטי המשפחתית ועליה מצוטט: "אני אוהבת טכנולוגיה", מי אם לא את מותק?.

וואלה! סלבס בעד כל פלטפורמה שחתסוך ממנה מפגש פיזי עם העולם החיצון ותיתן לה להשאר בבית שלה ומתחת למזגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully