וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יא חתיכת רעה!": החזית החדשה בין מעיין אדם לקרן שחם

5.7.2023 / 10:33

הרשת סוערת בעקבות חזית חדשה שנפתחה בין המנחה והמגישה מעיין אדם לאושיית הרשת קרן שחם, אחרי ששחם האשימה את מעיין בניצול המצב לטובת קידום קוד קפון, וזכתה לתגובה חריפה בחזרה. וואלה! סלבס צ'יל אאוט

קרן שחם תוקפת את מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
מכת הפתיחה/צילום מסך, אינסטגרם
מעיין אדם עונה לקרן שחם. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה החריפה/צילום מסך, אינסטגרם

הפיגוע הקשה שהתרחש אתמול בתל אביב זעזע את כולנו, ולא פסח כמובן גם עם הרשתות החברתיות שהתמלאו בפוסטים כאלו ואחרים על המצב ואיך לא, גם ויכוחים סוערים. אבל למריבה הזו שהתפתחה בין אושיית הרשת קרן שחם והמגישה והמנחה מעיין אדם בהחלט לא ציפינו.

אדם, שמרבה לפרסם בעמוד האינסטגרם שלה קודי קופון ומבצעים שונים למען העוקבות שלה, העלתה אתמול סטורי לאינסטגרם שלה בעניין קוד קופון לטיטולים וכתבה: "בדרך כלל אני מבטלת מבצעים בימים כאלו, אין לי מצב רוח ולא בא לי לעשות כלום חוץ מלראות חדשות. אבל אימהות פה שנחנקות מעול ההוצאות מחכות בהתלהבות לחיתולים שהשגתי בהנחה לתינוק שלהן". רבים ברשת מיהרו לתקוף אותה על ניצול הסיטואציה, וקישרו זאת גם למקרה קודם שקרה לשחקנית חן אמסלם, שקידמה מוצר על רקע המבצע המדאיג במדינה.

מי שעוד תקפה את אדם הייתה אושיית הרשת קרן שחם, שהעלתה צילום מסך מהטוויטר של העיתונאי חיים לוינסון (שנמצא בריב מתמשך מול מעיין אדם) וכתבה: "נתקלתי בזה בטוויטר ופשוט בא לי לומר- אם זה מה שהחלטת תעלי. אבל הכיתוב הזה?? בחייאת. מבזה את כולם. יש אמא לעתיד שבניתוח עכשיו. בטוחה שהלב של כל האמהות הנחנקות איתה".

קרן שחם מחזירה למעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
לא ביף ולא בוריגניון?/צילום מסך, אינסטגרם
קרן שחם תוקפת את מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
הכפפות הוסרו/צילום מסך, אינסטגרם

למרות ששחם הבהירה שאין לה כוונה לפתוח בביף חדש וכי אין לה שום דבר ספציפי נגד מעיין, המנחה בחרה שלא לשתוק והגיבה לה בחזרה: "את יודעת קרן, אם באמת רצית לכתוב לי, היית כותבת לי. אבל את כתבת לכולם, כי את רוצה אהבה ואת רוצה לקבל אותה על ידי הסתה כלפי אחרות, ושנאה משותפת, ואת עושה את זה כל הזמן", והוסיפה: "את וחיים לוינסון ושכמותכם יכולים לקפוץ לי. אתם הרעים, האטומים, הציניים, המבזים. לא נודע אז שהאשה הזאת בהריון ואני מאתמול עם גוש בגרון. כמו כולן. יא חתיכת רעה!".

המריבה לא הסתיימה כאן כמובן, כשאושיית הרשת בחרה להגיב למעיין בחזרה: "אמרה מי שעקבה אחרי עד לפני שנייה וכשהתארחתי בפאנל שלה ביקשה לעשות סרטון כי אני קורעת אותה. מעיין אהובה, יודעת שאת רגילה לתקוף. זה בסדר גם לומר 'עשיתי טעות, סליחה'. ואם היית חברה שלי ברור שהייתי כותבת לך בפרטי. אבל את לא. תמשיכי לדבר גבוהה גבוהה, אותי זה לא מרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully