וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש קוד קופון על מלחמת אחים?": הרשת גועשת בגלל חן אמסלם

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 20:00

השחקנית העייפה העלתה תמונה לעמוד האינסטגרם שלה עם מוצר אותו היא מפרסמת וניסתה לקשר אותו למצב המדאיג במדינה. הגולשים ברשת קצת פחות התחברו והתוצאה עצובה-מצחיקה במיוחד. וואלה! סלבס RTM

בווידאו: הפגנות ענק ברחבי הארץ, עשרות אלפים חסמו את נתיבי איילון/צילום: יותם רונן, חדשות 13
חן אמסלם- פוסט. אינסטגרם, צילום מסך
תנו למכור בשקט. אמסלם/צילום מסך, אינסטגרם

אירועי החודשים האחרונים הדירו שינה מעיניהם של רבים, בין אם מחשש למהפכה המשפטית המתחוללת או מדאגה לקרע בעם ההולך ומעמיק, אך נראה שגם מהמצב הזה יש מי שמנסה לגזור רווח מפתיע ולנצל את המומנטום כדי למכור עוד מוצר כזה או אחר. תשאלו את חן אמסלם, שניסתה בתמימות (או שלא) לפרסם מותג לו היא משמשת כפרזנטורית, וזכתה לשלל ביקורות כותשות ברשת.

השחקנית העלתה תמונה לעמוד האינסטגרם שלה עם ג'ל לעיניים אותו היא מפרסמת וכתבה: "עיניים עייפות ועצובות לנוכח המצב במדינה אך מלאות תקווה ואמונה שע"ה יהיה בסדר. מזל שיש לי את הג'ל עיניים שיגרום לי להרגיש קצת זוהרת בתקופה הזו, שיטשטש לי את השחור מתחת לעיניים שכבר אף אחד לא יכול להסתיר מרוב דאגות ומחשבות. תנו לגדול בשקט".

אמסלם כנראה לא ציפתה לגל התגובות שקיבלה, שחלקן נחרדו מהניצול הציני של המצב וחלקן בעיקר השתעשעו מהניסוח הכושל: "מביך, זו דוגמה מושלמת לניתוק", כתב אחד הגולשים, אחרת הוסיפה: "היה עדיף אם הייתה כותבת שהכריחו אותה לפרסם". גולשת אחרת כתבה: "אין כמו לרכב על משבר בעם בשביל הפרסום" ולא מעט כתבו פשוט: "מביך".

היו גם את מי שבחרו לצחוק על הפוסט, כשבין היתר נכתב בתגובות: "מצב המדינה עושה לי כאב בטן, אבל איזה מזל שיש קוד קופון על פרוביוטיקה שמעבירה לי את זה!" ובתגובה אחרת נכתב: "הפחד מהמהפכה המשפטית גרם לי לצאת לרחובות! מזל שיש את קרם ההגנה הנהדר הזה שעוזר לי לא להשרף בשמש בקופחת מעל איילון". ואחר סיכם בתגובה מצחיקה-עצובה: "חטפתי מכות משוטרים בהפגנות! איזה מזל שיש את המייקאפ הזה לטשטש את הפנס בעין!". כמה דקות אחרי שהפוסט שהה באוויר וזכה לגל התגובות, השחקנית הסירה אותו מהעמוד שלה.

וואלה! סלבס הבינה ממזמן שאין שום קרם בעולם שיעזור לה לטשטש את העייפות שהיא סוחבת מאז שהיא נולדה.

  • עוד באותו נושא:
  • חן אמסלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully