וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מושפלת ומבוזה בפעם השניה!": אביבית בר זוהר וליהיא גרינר רבו

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 10:53

כאילו לא עבר למעלה מעשור, יוצאות הריאליטי ונשות העסקים רבו בשנית לאחר שגרינר התייחסה לתקרית החתונה המפורסמת. ספוילר: זה נגמר בהסרת עוקב. וואלה! סלבס קטטה

ליהיא גרינר בבת המצווה של אן B. ניר פקין
בצד אחד של הזירה: ליהיא גרינר/ניר פקין
אביבית בר זוהר. אור גפן,
ובצד השני: אביבית בר זוהר/אור גפן

אביבית בר זוהר וליהיא גרינר חתומות על אחד הריבים הזכורים ביותר בביצה המקומית, ונראה שכולנו זוכים לסיבוב שני של כל הטוב הזה. בסוף השבוע האחרון התארחה גרינר בהופעה של טליה ברטפלד, והעלתה מונולוג אודות הריב בין השתיים, שהתלקח בחתונה של גרינר בשנת 2012.

בר זוהר הגיעה לאירוע שעות ספורות אחרי שנחתה בארץ מחו"ל והביאה בן זוג, דבר שמשך את תשומת ליבם של הצלמים במקום. מפיקת האירוע ביקשה מבר זוהר לעזוב את האירוע, היא ברחה בדמעות ומערכת היחסים בין השתיים ידעה עליות ומורדות לאורך השנים.

בר זוהר לא נשארה אדישה למילים של גרינר וכתבה: "להיות מושפלת ומבוזה בפעם השניה בחיי מאותה בחורה זה לא איקוני! לא ידעתי שלקרוא למישהי זונה אמור להצחיק מישהו. הייתי בטוחה שכל הפמיניסטיות יתקוממו על דבר כזה, אבל מסתבר שהן עושות הופעה על חשבוני. עצוב לי מאוד שליהיא עשתה את זה. אני באמת אוהבת אותה, אבל הגיעו מים עד נפש. בהצלחה לכל הנפשות הפועלות". אם זה לא מספיק חמור, בר זוהר חתמה את מילותיה בהסרת עוקב מגרינר.

אביבית בר זוהר. אינסטגרם, צילום מסך
אביבית בר זוהר/צילום מסך, אינסטגרם

גרינר לא נותרה אדישה לאביבית הפגועה, והגיבה בסדרת סטוריז שהעלתה: "זה מאוד מאוד ישן, לפני יותר מעשר שנים, ועשר שנים אחר כך אני עושה את זה פעם ראשונה בלייב, בשביל הקהל כמובן להצחיק ולצחוק עליי אבל לא על אביבית. אף אחד לא צוחק על אביבית, אנחנו צוחקים עליי בוודאות. האנשים האלה מעריצים את אביבית וליהיא ושום דבר לא היה לצחוק על אלא לצחוק עם".

וואלה! סלבס עשתה משהו דומה בטקס הסיום של התיכון שלה, ולכן לא קיבלה תעודת בגרות עד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully