וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאן שוורץ: "אימא שלי פחדה לצאת מהבית, ניפצו לאחותי את המראות ברכב"

20.8.2022 / 20:11

הדוגמנית ויוצאת הריאליטי שעוררה סערה בתוך ומחות לבית "האח הגדול" התראיינה לראשונה, וסיפרה על שעבר עליה מאז שיצאה מהבית: "קשה לי לישון בלילה, אני מדמיינת שרוצחים את אימא שלי". וואלה! סלבס מביעה חרטה

דיאן שוורץ האח הגדול/חדשות 13

הדוגמנית דיאן שוורץ שהתה בבית "האח הגדול" 55 ימים עד שהודחה במהלך דרמטי במיוחד. כשיצאה מהבית המצולם במדינה, הקהל לא הריע וככל שחלפו הימים, היא הבינה שהפכה לאישה הכי שנואה במדינת ישראל.

מאז, שוורץ כמעט ולא עזבה את ביתה ומיעטה לעדכן את הרשתות החברתיות. הערב (שבת) שודר ראיון עמה במהדורת השבת של חדשות 13, והיא סיפרה על התקופה הקשה שהיא עוברת וההיעלמות שלה.

"נעלמתי הביתה, למשפחה. אני חושבת שמגיע לכל אחד רגע לעכל את מה שעברתי, עברנו. לקח לי זמן להבין מה קורה בחוץ. קראתי טוקבקים ביומיים הראשונים והתפעלתי מהגלים שזה עשה".

דיאן שוורץ. רשת 13,
שוורץ בערב ההדחה/רשת 13

למרבה הפלא, שוורץ העידה שהשהות בבית נעמה לה. "למרות שזה לא נראה ככה, מאוד נהניתי בבית. עברתי חוויה מטורפת, זכיתי בחברים לחיים בעיני. היה לי כיף בבית, למרות הכל. נכנסתי לריאליטי ולקחתי אחריות, ידעתי שאני אקבל ביקורת. הגלים של ההסתה, השנה והנאצה - נשבר לי הלב שהמשפחה שלי צריכה לעבור את זה בגללי. זה לא אנושי. תביעו דעה, אבל לא ככה".

דיאן המשיכה וסיפרה על התגובות שקיבלה. "מתהפכת לי הבטן, אני לא יכולה עם הדברים האלה. הביקורות לא קשות לי. אמרתי שאני טפלון, אבל שיקרתי. אני בעד הבעת ביקורת על ההתנהגות שלי, צורת הדיבור שלי, השיח. קשה לי עם האלימות ברשת. אני לא דמות בטלוויזיה, אני בן אדם עם רגשות".

"זו לא הייתה בחירת מילים נכונה שלי", אמרה כאשר ראתה את הדרך בה דיברה אל קאזם. "זה נאמר בלהט הרגע, אחרי זה קאזם אמר לי שהוא אוהב אותי. את החשבון שלי איתו סגרתי. זו בחירה של הצופה אם להאמין לי או לא, אין לי אחריות עליו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דיאן שוורץ. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
יצאה מהמסתור. שוורץ/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

"הצופים לא מבינים את מה שקורה בפנים. זו המציאות שלנו, אין מציאות אחרת. אלה מערכות היחסים שלנו, זו ההתעסקות: סיגריות, רעב, דברים שמוציאים אותך מהכלים. זה סיר לחץ לכל דבר. כשיצאתי נחרדתי. אני מקבלת את הביקורת וזה בסדר שיגיבו. אני בשרית, לא פרווה: או ששונאים אותי או שאוהבים אותי וזה בסדר, זו מי שאני".

שוורץ התייחסה גם לקשר הרומנטי שפיתחה עם נתנאל. "קראתי וראיתי מה אמרו על נתנאל ועלי. הייתי שם בשבילו כל הזמן, והוא היה בשבילי. כואב לי לשמוע את זה".

בזמן ששהתה בבית, מספר חברות שעבדו עם דיאן התנערו מהקשים העסקיים איתה. "באחת מהן לא עבדתי, התנערו כשלא הייתי דוגמנית שלהם ואז התנצלו. החברה השניה הייתה בית בשבילי וכן, זה פגע בי. כשהיו ביקורות נגדם, עמדתי לצידם באש ובמים".

כאשר יצאה מהבית, הבינה במהירות שהרוחות סוערות. "המשפחה והחברים חיבקו אותי, אמרו שגאים בי. דיברו איתי בשפה שלא הבנתי, האסימון נפל ביומיים הראשונים. בלילה הראשון עברתי על תגובות בעמודי אינסטגרם, והייתי בהלם מהעוצמה של הגלים, הקלות בה אנשים מוציאים ארס מהמקלדת. למה אימא שלי צריכה לעבור את זה? לא רצחתי, לא הרבצתי, לא עשיתי כלום כדי שיאחלו לי דברים כאלה.

היו ימים שאימא שלי פחדה לצאת מהבית. לאחותי ריסקו את המראות באוטו, לחברה שלי ריסקו את השמשה. איימו לשים לי מטען חבלה מתחת לבית, לתפוס אותי בסמטה, לאנוס את אימא שלי. זה הכי קשה לי. קשה לי לישון בלילה, אני מדמיינת שרוצחים את אימא שלי. איפה עובר הגבול בין בריון מקלדת למישהו שמסוגל לעשות משהו? זה מפחיד".

דיאן שוורץ. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
מראות מנופצות. שוורץ ואחותה/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

האם דיאן מתחרטת על התנהגותה? לא בדיוק. "אני לא מתחרטת על הריבים כי זה טבעי וקורה. המילים שיצאו לי מהפה, שאחרים היו צריכים גם לספוג - על זה אני מצטערת".

בסיום, ביקשה שוורץ שיתנו לה הזדמנות להוכיח את עצמה פעם נוספת. "אני מקווה שיראו את הריאיון ויבינו שיש בן אדם מאחורי הדמות מהטלוויזיה. שיתנו לי צ'אנס להתקדם עם החיים שלי. זה כל מה שאני רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully