וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע אחרי ההדחה: הצעד המפתיע של דיאן שוורץ

1.8.2022 / 10:21

הדוגמנית שהודחה מבית "האח הגדול" אחרי 55 ימים נחשפה לתגובות על התנהלותה בבית, והחליטה לעשות צעד לא צפוי. אז מה קרה שם? וואלה! סלבס קטטה

דיאן שוורץ. רשת 13,
אז ביי. דיאן שוורץ/רשת 13

אחרי 55 ימים ואינספור צרחות זה קרה: הדוגמנית דיאן שוורץ הודחה מבית "האח הגדול", לקול הצהלות הוירטואליות של הצופים, שלא התחברו להתנהגות שלה בלשון המעטה.

בניגוד למתמודדים קודמים, שהגיעו לסבב ראיונות יום אחרי ההדחה שלהם, שוורץ החליטה להישאר בבית. בשיחה שוואלה! סלבס ערכה עם מקורביה של שוורץ, התבררה הסיבה להברזה. "דיאן היא לא עוד מתמודדת שהודחה. בנוסף, היא קלטה מה חושבים עליה ומה המצב שם בחוץ".

דיאן שוורץ. רשת 13,
סיבה ותוצאה/רשת 13

אז מה המצב שם בחוץ? אם לשפוט לפי הטוקבקים, מה שמאחד את העם בימים אלה, רגע לפני תשעה באב מיינד יו, היא הסלידה משוורץ. "תמיד אני אומר לילד שלי: אם לא תאכל, תבוא דיאן", כתב גולש אחד ואילו אחר הוסיף: "הגיע הזמן. מי בא לכיכר רבין? מאז נטע ברזילי מדינה שלמה לא שמחה כל כך".

טוקבקיסטים רבים הפצירו במתמודדת לקבל עזרה נפשית ולפתח חמלה, אמפתיה וצניעות. בין כל השמחים לאיד, היו כאלה שתמכו בשוורץ. "חברים לדעתי הגזמתם עם התגובות, היד קלה על המקלדת.
גם אני לא אחד מתומכיה, אבל זה מוגזם".

ומה עם נתנאל? גם הוא זכה להתייחסות בתגובות. "אולי עכשיו הוא יתחיל להיות עצמו ולהנות מהמשחק. עד עכשיו עבר מהמיטה לאוכל ומהאוכל למיטה".

וואלה! סלבס יודעת שאהבת חינם זה דבר טרנדי עכשיו, אבל אין כמו השחרה טובה מדי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully